Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskot jotka kärsitte raskausarvista, nyt vinkki joka oikeasti toimii!

Vierailija
20.02.2007 |

Eli siis apteekissa myytävä Vichy-raskausarpivoide!

Itse olen kärsinyt koko ikäni rinnoissa olevista raskausarvista, jotka siis eivät ole tulleet raskaudesta vaan teini-iässä kun rintani kasvoivat todella nopeasti. Ne ovat harmittaneet minua suunnattomasti, sillä rintani ovat muuten todella kauniin malliset ja -kokoiset. Viime vuoden loppupuolella aloin ystäväni kehoituksesta käyttää rintoihin tätä Vichy-voidetta, vaikka olinkin aika skeptinen: koska arvet ovat jo yli kymmenen vuotta vanhoja ja sellaisia ihan vaaleita, en oikein ymmärtänyt mitä voide voisi niille enää tehdä (tuoreita arpia se varmaan vaalentaa nopeammin, ajattelin). Mutta nyt kun olen käyttänyt kaksi tuubia sitä voidetta (noin 2,5 kuukauden ajan rasvannut rintani sillä päivittäin suihkun jälkeen) ovat ne arvet selvästi haalentuneet/häipyneet entisestään. Koko rinnan iho tuntuu arpien kohdalta jotenkin sileämmältä ja kiinteämmältä, eikä arpia juuri edes erota. Tai ei ainakaan läheskään yhtä selvästi kuin aiemmin. Uskomatonta. Olin luullut ettei niihin arpiin auttaisi muu kuin kirurgin veitsi.

Kokeilkaa ihmeessä! (ja tuloksia muuten kai pitäisikin näkyä vasta n. 3 kk:n käytön jälkeen, joten älkää heti luovuttako)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi