Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako Lapsimessuille mennä?

20.02.2007 |

Millaista siellä on aikaisemmin ollut? Onko muutakin antia kuin " myyntikojuja" ? Minkä ikäisen lapsen vanhemmille paras anti? Hinta kuitenkin 12e....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on messujen ilmoitukset mennyt ihan ohi, milloinkas ja missä ne ovat?

Vierailija
2/4 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on 30.3-1.4 Hesassa messukeskuksessa.Mä oon käynny joka vuosi siitä asti kun sain esikon(nyt 7-vuotias)ja kaikenikäisien lasten vanhemmille ja lapsillekkin siellä tekemistä.En oo paljon ostoksia siellä tehny,mutta kaikkea ilmaista krääsää tullu kyllä kerättyä.Viime vuonna mulla oli lapset 3-vee ja 6-vee.Siellä ilmainen lastenhoito 2tuntia.Pistin lapset ensin hoitopaikkaan tunniksi,ja kiersin rauhassa alueen läpi,hain sitten lapset ja käytiin kaikissa mahdollisissa pisteissä..ihmisiä siellä on kyllä hirveesti,ja kannattaa varautua jonotuksiin.Vauvan jättäisin kyllä kotiin,ja saisi sitten kierrellä rauhassa.Vaunujen kanssa ahdasta mennä.Siellä kyllä ollut vauvoillekkin omat hoitoalueet,josta mm.saanu ilmaista sosetta syötettäväksi lapselle=)On askartelua,piirustustamtemppuratoja,lastenkonserttia ja näytelmiä..kivat kyllä on,harmittaa itteeni kun laskettu aika just messujen aikaan,ja muutettiinkin pääkaupunkiseudulta pois,niin ne jää nyt väliin=(

Huiskutin 33+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole käynyt, mutta siellä on kuulemma hyviä tarjouksia. Käväisin juuri Tepsujen tehtaanmyymälässä ja myyjä kertoi, että heiltä ainakin on tulossa tosi hyvät messutarjoukset. Olin ajatellut mennä ilman poikaa, mutta jos siellä on noin kivoja juttuja lapsille, niin pitäisiköhän sittenkin ottaa mukaan...

Vierailija
4/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koko perhe mennyt Lapsimessuille yleensä perjantaina. Siellä on lapsille todella paljon kaikkea kivaa krääsästä ja maisteltavasta temppuratoihin ja esityksiin. Meidän pojat ovat myös olleet erityisen ihastuneita poliisi ja paloautoihin (tosin viime vuonna ei tainnut olla paloautoa??). Vaikka myös kojujen anti kiinnostaa (lähinnä äitiä) niin ennen kaikkea lasten takia ollaan messuille menty ja heidän ehdoillaan ollaan touhuttu. Myyntikojuissa on tosiaan aika hyviä tarjouksia mm. kestovaipoissa. Monilla (mm. nettikaupoilla) on siellä myös myynnissä poistotuotteita edullisesti. Suosittelen koko perheelle!

Tänä vuonna näyttää olevan ohjelmassa mm. Satu Sopasen konsertti:

http://www.finnexpo.fi/lapsi/