Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko terapien tarpeessa, kun mielessäni on jatkuvasti tyttö, jonka nuorena tapasin ja johon rakastuin?

Vierailija
15.11.2024 |

Tyttö opiskeli samassa yliopistossa kuin minä. Näimme silloin tällöin, mutta en erikoisemmin aluksi välittänyt hänestä.Tuttavuus muuttui yllättäen rakkaudeksi. Mutta juonittelujen vuoksi tiemme erosivat ja menimme molemmat tahoillamme naimisiin. En ole pystynyt unohtamaan tyttöä vuosikymmenienkään jälkeen. Hän on jatkuvasti ajatuksissani. On tällainen normaalia?

M 54 v.

Olenko terapian tarpeessa, kun mielessäni on jatkuvasti tyttö, jonka nuorena tapasin ja johon rakastuin?

Vaihtoehdot

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap saa syyttää itseään, kun aikoinaan menetti rakastamansa tytön ja nyt kaipaa sairaasti tyttöä. Jos miehellä on selkärankaa, niin ei hän kuuntele eikä usko huhupuheisiin. Ilkeät, kateelliset ihmiset useasti yrittävät rikkoa parisuhteita.Tiedätkö, mitä tytölle kuuluu nykyään? Hänellekin kuten sinullekin on tullut ikää lisää. Voisitteko puhua menneistä keskenänne? Se olisi parasta terapiaa.

N 51v

Alusta samaa mieltä, mutta en kyllä näe että pitäisi ottaa enää yhteyttä. Ehkä se ap:n mieltä kohentaisi, mutta miten tuo entinen tyttö, nykyinen nainen. Hänellä on mies ilmeisesti, joten ap menisi vaan sotkemaan naisen asioita.

Vierailija
22/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap saa syyttää itseään, kun aikoinaan menetti rakastamansa tytön ja nyt kaipaa sairaasti tyttöä. Jos miehellä on selkärankaa, niin ei hän kuuntele eikä usko huhupuheisiin. Ilkeät, kateelliset ihmiset useasti yrittävät rikkoa parisuhteita.Tiedätkö, mitä tytölle kuuluu nykyään? Hänellekin kuten sinullekin on tullut ikää lisää. Voisitteko puhua menneistä keskenänne? Se olisi parasta terapiaa.

N 51v

N 51v suhtautuu SYYTTELEVÄSTI ap:hen. Mitähän silläkin luulee saavuttavansa? Korkeintaan saa pahaa mieltä aikaan, muttei mitään myönteistä. Kynis.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55-vuotias nainen. Olin kolmekympinen, kun minulta juonittelun ja valheiden avulla vietiin rakastamani mies.Olen ollut asiasta äärettömän katkera. Jotkut ketjun kommentit, joissa tuodaan esiin, että jos mies jättää naisystävänsä juorujen tähden on "tuuliviiri", "selkärangaton". Ehkä oli hyvä, että mies jätti minut jo alkuvaiheessa.

Vierailija
24/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti rakastamansa naisen, koska hänestä puhuttiin pahaa eli mies on hyvin herkkä vaikutteille. SItten jäädään vuosikymmeniksi empimään, että tuliko tehtyä sittenkin väärin. Uskon, että tällainen jahkaaminen on vain tälle miehelle ominainen ajattelutapa eikä olisi nyt sen onnellisempi, vaikka olisin naisen kanssa jatkanutkin. Nyt sitten miettisi, että olisiko pitänyt uskoa huhuja, kun nainen on joskus kuitenkin kieltämättä vähän huonotuulinen. 

Vierailija
25/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli varmaan kaunis, ihana, kun häntä karehdittiin niin, että pantiin ihan huhuja liikkeelle. Aikuisen miehen päätöksiin ei voi jotkut huhut vaikuttaa. Oliko eron syynä jotain muutakin?

Vierailija
26/33 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huipputörkeää seläntakana juoruta perättömiä. Henkilö itse ei edes tiedä näistä valheista eikä pysty niitä oikaisemaan. Määrätynlaiset ihmiset syyllistyvät mustamaalaamaan muita ja monesti heillä motiivina on kateus.

Vierailija
27/33 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On huipputörkeää seläntakana juoruta perättömiä. Henkilö itse ei edes tiedä näistä valheista eikä pysty niitä oikaisemaan. Määrätynlaiset ihmiset syyllistyvät mustamaalaamaan muita ja monesti heillä motiivina on kateus.

MUTTA SINÄ KOMMENTOIJA TIEDÄT TÄMMÖISIÄ =??? Kuulostaa tosi oudolta.

Vierailija
28/33 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MUTTA SINÄ KOMMENTOIJA TIEDÄT TÄMMÖISIÄ =??? Kuulostaa tosi oudolta.

Valitettavasti on tällaisia inhottavia naisia/miehiä, jotka kateuksillaan panettelevat toista selän takana. Jutut ovat yleensä törkeitä ja niistä aiheutuu uhrille haittaa ja kärsimyksiä. Hävetkää kaikki "selkäänpuukottajat".

Vierailija
29/33 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta puhut.

terapia hyvä.

nussiminen paha.

Vierailija
30/33 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku ihmiset varsinkin naiset ovat myrkyllisiä ja viekkaita kuin käärmeet. Keinoilla millä hyvänsä he yrittävät tuhota parisuhteita. Minustakin levitettiin perättömiä huhuja, jotta miesystäväni oli jättänyt minut. Onneksi pysyimme yhdessä-

Vierailija
31/33 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän, miltä tuntuu, kun juonittelujen avulla tuhotaan orastava suhde. Rakastuin mieheen. suhde oli aluillaan, mutta pieni joukko ylijäämäihmisiä teki katalia tekoja selkäni takana ja sai minut näyttämään häiriintyneeltä. Suhteemme ei kestänyt.

Vierailija
32/33 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tulee tehtyä vääriä vakintoja. Jos asia vaivaa Ap:tä liiaksi, niin on helpottavaa puhua asiasta terapeutin kanssa. Mutta tällainen kaipaus menetettyyn rakkauteen ei ole mitään sairautta.

Vierailija
33/33 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen usein ensimmäistä pitkäaikaista tyttöystävääni, minusta se on täysin normaalia. Hänestä on tullut minulle nyt tyttöystävämuotti, vaaleatukkainen, sinisilmäinen, pitkäkoipi, 12v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän