Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa naisille vaikka olen ihan tavallinen mies?

Vierailija
15.11.2024 |

Olen mies joka on tavallinen ja kiltti. Olen myös aina kohtelias, kuuntelen toisten huolia ja olen hyvä ystävä kaikille. Työskentelen tavallisessa työssä, joka ei tuo suurta vaurautta, mutta olen tyytyväinen elämääni. Huomasin usein, että kun lähestyn naisia ystävällisyydellä ja aitoudella, naiset eivät tuntuneet kiinnostuvan minusta. Monet naisista tuntuvat haaveilevan kumppanista, joka olisi paitsi komea myös taloudellisesti menestynyt.

Olen kokenut pettymyksiä, kun useat minun tapaamani naiset pitävät minua vain hyvänä ystävänä, koska naiset eivät nähneet minussa niitä "korkean statuksen" piirteitä, joita he etsivät. Ajan myötä aloin miettimään, oliko kiltteys tai tavallisuus minun esteensä rakkaudelle? Ja jäin odottamaan hetkeä, jolloin joku näkisi aidon, lämpimän persoonan minun pinnan alla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen tapaillut kaiken maailman ikuisuustyöttömiä ts. Taiteilijoita yms. Niin en ymmärrä näitä väitteitä,että naiset vaatii jotain "rikasta ja komeaa".

Ehkä osa,mutta ei kaikki.

Vierailija
22/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kokenut pettymyksiä, kun useat minun tapaamani naiset pitävät minua vain hyvänä ystävänä, koska naiset eivät nähneet minussa niitä "korkean statuksen" piirteitä, joita he etsivät."

Minä paljastan sulle ap nyt suuren salaisuuden.

Ne naiset ei etsi mitään korkeaa statusta, vaan yhteen sopivaa huumorintajua (se voi olla myös ystävän kanssa) mutta myös sitä tiettyä seksuaalista kipinää. Se on se joka erottaa ystävät ja rakastetut. Pariskunnasta tekee pariskunnan halu harrastaa seksiä, rakkauden tunne ja tietysi myös ystävyys eli samanlaiset elämänarvot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aikoinani etsinyt laatikkoleukaa, korkeasti koulutettua, pitkää enkä edes komeaa miestä. Enkä ollut rahan perään. Toivoin löytäväni kiltin tavallisen miehen, joka elättäisi itsensä. Mutta tavallisuus ei tarkoita tylsää. Viehätyn itsevarmoista ja hauskoista miehistä, joilla on pilkettä silmäkulmassa. Eikä kiltteys ei tarkoita joo joo, kaikki käy miestä.

Ruikuttaminen ei ole viehättävä piirre miehessä. Jo tämä aloitus kertoo, että jossain on nyt jotain vikaa. Itseään voi kuitenkin aina kehittää. Pitää vain osata olla itselleen rehellinen. Kaikille on on tuolla jossain joku. Etsivä löytää. 

Vierailija
24/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en aikoinani etsinyt laatikkoleukaa, korkeasti koulutettua, pitkää enkä edes komeaa miestä. Enkä ollut rahan perään. Toivoin löytäväni kiltin tavallisen miehen, joka elättäisi itsensä. Mutta tavallisuus ei tarkoita tylsää. Viehätyn itsevarmoista ja hauskoista miehistä, joilla on pilkettä silmäkulmassa. Eikä kiltteys ei tarkoita joo joo, kaikki käy miestä.

Ruikuttaminen ei ole viehättävä piirre miehessä. Jo tämä aloitus kertoo, että jossain on nyt jotain vikaa. Itseään voi kuitenkin aina kehittää. Pitää vain osata olla itselleen rehellinen. Kaikille on on tuolla jossain joku. Etsivä löytää. 

Kyllä. Ap ruikuttaa jo ennen naisten tapaamista, saatikka treffeillä. Ei jaksaisi kuunnella. Ei Ei ja Ei. Naisvihaaja kanssa Ei jaksa kukaan olla.

Vierailija
25/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen friend zone. Et kelpaa juuri siksi, että olet tavallinen ja kiltti. Varsinkin nuoret parikymppiset kanat haluavat seikkailuja ja jännämiehiä. Ei niiden vi.tu.t kostu mistään tavallisesta. Mutta tämän tosiasian sanominen ääneen on tottakai toksista setämieheilyä.

Vierailija
26/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tutkinut oman percceenreikåsi pinkeyttä? Naiset ovat tänä päivänä todella tarkkoja miehen peråaukon mitoista, koska naisten stråppårivoimaantumisten takia täytyy miehen tumman kolon olla kykenevä käytettävän ns. "voimaantumisonkalona" naisille! Tämä on myös ainut keino naisille saada orgåsmi. Tämäkin on osasyy.

Vierailija
27/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teetkö mitenkään selväksi että olet kiinnostunut? Jäät tottakai kaveriksi jos naiset olettaa, että haluat olla kaveri?

Minä ainakin lähtökohtaisesti oletan AINA että mies on kiinnostunut kaverimielessä jos hän ei tee tosi selväksi kiinnostustaan!

Vierailija
28/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No teetkö mitenkään selväksi että olet kiinnostunut? Jäät tottakai kaveriksi jos naiset olettaa, että haluat olla kaveri?

Minä ainakin lähtökohtaisesti oletan AINA että mies on kiinnostunut kaverimielessä jos hän ei tee tosi selväksi kiinnostustaan!

Tämähän se syy oikesti on.

Työpaikallani on yksi noin 30v erittäin symppis tyyppi joka miettii myös miksi ei kelpaa. Hän pitää itseään tavallisena. Ehkä siinä on ongelma kun laukoo kaikille naisille samat jutut. Jopa minulle, yli-ikäiselle täti-ihmiselle. Olihan se toki mukava piristys vaan jos miettii nuoria naisia siinä ympärillä niin häneltä meni uskottavuus. Pitäisi lähestyä sillä silmällä vain sitä yhtä joka kiinnostaa ja muita neutraalisti.

Vierailija
29/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen friend zone. Et kelpaa juuri siksi, että olet tavallinen ja kiltti. Varsinkin nuoret parikymppiset kanat haluavat seikkailuja ja jännämiehiä. Ei niiden vi.tu.t kostu mistään tavallisesta. Mutta tämän tosiasian sanominen ääneen on tottakai toksista setämieheilyä.

Kanat? Vi tut? Olet idiootti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan