Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa naisille vaikka olen ihan tavallinen mies?

Vierailija
15.11.2024 |

Olen mies joka on tavallinen ja kiltti. Olen myös aina kohtelias, kuuntelen toisten huolia ja olen hyvä ystävä kaikille. Työskentelen tavallisessa työssä, joka ei tuo suurta vaurautta, mutta olen tyytyväinen elämääni. Huomasin usein, että kun lähestyn naisia ystävällisyydellä ja aitoudella, naiset eivät tuntuneet kiinnostuvan minusta. Monet naisista tuntuvat haaveilevan kumppanista, joka olisi paitsi komea myös taloudellisesti menestynyt.

Olen kokenut pettymyksiä, kun useat minun tapaamani naiset pitävät minua vain hyvänä ystävänä, koska naiset eivät nähneet minussa niitä "korkean statuksen" piirteitä, joita he etsivät. Ajan myötä aloin miettimään, oliko kiltteys tai tavallisuus minun esteensä rakkaudelle? Ja jäin odottamaan hetkeä, jolloin joku näkisi aidon, lämpimän persoonan minun pinnan alla.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuota typerää ja lapsellista jankkausta. Jos ei muka kukaan oikeasti huoli sua, niin kyllä vika on silloin sussa itsessä eikä naisissa.

Vierailija
2/29 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita yrittää jotain sinkkuäitiä ja ala aisuriksi.

Vierailija
4/29 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko nyt, ettei kukaan vastaa tähän ketjuun enää tämän viestin jälkeen.

Vierailija
5/29 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmän näköinen, yksinkertainen ja PA köyhä. Siinä se syy ettet saa ketään.

Vierailija
6/29 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaajat jankuttavat omaa kulliaan. Mitä siitä tulisi, jos jankuttajat lisääntyisivät?

Vierailija
7/29 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko tavallinen mies trollaa kymmeniä vuosia samoja tai edes eriä. Kumppani lienee sit myös epätavallinen eikä haittaa.

Vierailija
8/29 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin vika on se että kirjoittelet Vauva-palstalle.

Vierailija
9/29 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tähän keskusteluun osallistuu katkera läski palsta mamma joka tulee kertomaan kuinka etsit vain insta mallin tasoisia naisia vaikka se ei edes ole totta.

Vierailija
10/29 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin on samoja ajatuksia miettivä nainen, joka olisi match in heaven sinulle.

Toivon että löydätte toisenne.

Rakkautta sinulle.

Vierailija
11/29 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit sen itsekin, olet tavallinen. Deitissä (ja tulevassa puolisossa) pitää olla jotakin, joka kiinnostaa. Pelkkää mustavalkoista luonnetta en itse olisi kelpuuttanut.

Vierailija
12/29 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta tähän keskusteluun osallistuu katkera läski palsta mamma joka tulee kertomaan kuinka etsit vain insta mallin tasoisia naisia vaikka se ei edes ole totta.

Tää katkera läski on kihloissa ja suunnittelee häitä. Mutta joo, jos taso ei riitä instababeen, eikä halua kihlata läskiä, niin sitten olette yksin. Simppeliä. 

Vierailija
13/29 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä iskeä se nainen, tee vaikutus, älä lähesty naisia pelkällä kiltteydellä ja ystävällisyydellä.

Vierailija
14/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla jotkut miehet jankuttaa, että naiset on vain rahan, komeuden, pituuden, laatikkoleuan ja korkean koulutuksen perään. Millään ei mene jakeluun, että moni nainen haluaa ihan tavallisen miehen. Mä en edes ymmärrä tuota laatikkoleuka-jankutusta. Mulle tulee vain mieleen Ridge Forresteria näytellyt Ronn Moss isoine leukaperineen enkä ole koskaan pitänyt hänen leuastaan/leukaperistään. 

Vierailija
15/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita naisia ylipäätään, tosin teille miehille ne kauniit naiset on tavallisia naisia ja teidän tasoisia. Muut naiset ovat ei-naisia. 

Ja kommenttisihan vahvistaa asian😎👍

Vierailija
16/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä jaksat tätä samaa jauhaa täällä päivästä toiseen? Kysyn ihan vilpittömästi. Eikö sua itseesi jo kyllästytä? 

Vierailija
17/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali uli uli en saa pillua uli uli vali vali en kelpaa tavallisille ( oikeasti nuorille ja kauniille naisille) vaikka olen itse tavallinen= oikeasti samaa tasoa kuin missifinalisti. 

Sama neuvo, minkä aina annatte naisille: Laske tasoasi. Jos et vieläkään löydä laske edelleen. Löydät vasta sitten, kun naisen taso vastaa omaa tasoasi.

Vierailija
18/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"tavallinen ja kiltti. Olen myös aina kohtelias, kuuntelen toisten huolia ja olen hyvä ystävä kaikille."

Eli et ole tuota mitä väität olevasi, vaan olet oikeasti vttumainen p a s k a. Miksipä vielä ihmettelet, että et saa naista?

Vierailija
19/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä maa nyt vaan on sekaisin.

Vierailija
20/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vika on juuri tavallisuus. Ei nyt tarkoita että pitää tatuoida ihonsa ja ottaa viinaa, ei. Missä on karisma, ehkä se on jossain. Näetkö itse naiset joilla on lämmin luonne vai katseletko diivoja pintaliidossa. Ystävällisyys auttaa muita, mutta turhat läyhäyspiirit kannattaa jättää väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä