Lääkärin soittoaika oli ilmoitettu klo 13, lääkäri yritti soittaa 12:55 ja 12:57
En ehtinyt vastaamaan.
Ei yrittänyt enää kolmatta kertaa.
Tuleeko nyt lasku perästä?
Kommentit (40)
Trolli. Ei tuollaisia täsmäaikoja voida edes antaa kellekään. Kärsi vaan oma vikas on.
Mulla oli tt-lääkärin soittoaika klo 11, lääkäri soitti klo 14 ja ihmetteli että oliko meillä joku aikakin sovittuna kun sanoin etten oikein ehtisi kesken työpalaverin puhua. Kiva tietää että tämäkin tyhjäpää kuittaa tästä suoritteestaan kolminumeroista tuntipalkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Trolli. Ei tuollaisia täsmäaikoja voida edes antaa kellekään. Kärsi vaan oma vikas on.
Kyllä monesti annetaan, lääkärit ei vaan sitten kuitenkaan noudata niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jestas mitä kitinää! Meillä ei saanut pitää puhelimia esillä, MUTTA kun sanoi että on lääkäriaika, silloin kaikki ymmärsi!
No eiköhän se riipu vähän työstä. Kaikissa töissä se ei ole mahdollista. Ihan jo kaikkien tietämä kassatyö, kuvittele ruokakaupan myyjä puhumassa alapäätulehduksestaan puhelimessa samalla kun piippaa asiakkaan ostoksia. Aina ei voi jättää töitä kesken eikä kaikissa töissä voi todellakaan puhua samalla kun tekee töitä.
No tämä. Olen töissä kassalla ja viimeksi jouduin ottamaan lähes koko päivän mittaisen poissaolotoiveen töistä koska työterveydestä sanottiin että lääkäri soittaa päivän aikana ennen klo 17.
Itselläni oli aika 16:00 mutta soittikin 14:00. Ei tosin haitannut, kun olin valmistautunut siinä päivänä että lääkäriaikojen soitto saattaa aina mennä miten sattuu.
Vierailija kirjoitti: Itselläni oli aika 16:00 mutta soittikin 14:00. Ei tosin haitannut, kun olin valmistautunut siinä päivänä että lääkäriaikojen soitto saattaa aina mennä miten sattuu.
Olisi tietysti hienoa jos lääkiksessä lääkärit opetettaisiin käyttämään ja lukemaan kelloa, kuitenkin pyytävät vanhuksia piirtämään kellotaulun ja päättelevät siitä dementian tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Itselläni oli aika 16:00 mutta soittikin 14:00. Ei tosin haitannut, kun olin valmistautunut siinä päivänä että lääkäriaikojen soitto saattaa aina mennä miten sattuu.Olisi tietysti hienoa jos lääkiksessä lääkärit opetettaisiin käyttämään ja lukemaan kelloa, kuitenkin pyytävät vanhuksia piirtämään kellotaulun ja päättelevät siitä dementian tasoa.
Itse tiedän sen, että jos lääkärillä tulee esim peruutusaika niin he silloin yrittävät soittaa heille, joilla on soittoaika. Näin he onnistuvat esim. ruuhkaa parantamaan, ettei soitella myöhässä, jos joku aika on venähtänyt.
En näe tuossa mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jestas mitä kitinää! Meillä ei saanut pitää puhelimia esillä, MUTTA kun sanoi että on lääkäriaika, silloin kaikki ymmärsi!
No eiköhän se riipu vähän työstä. Kaikissa töissä se ei ole mahdollista. Ihan jo kaikkien tietämä kassatyö, kuvittele ruokakaupan myyjä puhumassa alapäätulehduksestaan puhelimessa samalla kun piippaa asiakkaan ostoksia. Aina ei voi jättää töitä kesken eikä kaikissa töissä voi todellakaan puhua samalla kun tekee töitä.
No tämä. Olen töissä kassalla ja viimeksi jouduin ottamaan lähes koko päivän mittaisen poissaolotoiveen töistä koska työterveydestä sanottiin että lääkäri soittaa päivän aikana ennen klo 17.
Miksi tätäkin piti alapeukuttaa? 😃 Tässähän kuvailtiin asia tasan sellaisena kuin se on. Vai oliko tää nyt joku "buu en pidä tästä faktasta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monesti annetaan, lääkärit ei vaan sitten kuitenkaan noudata niitä.
Meillä ei anneta vaan annetaan aikahaarukka jolloin voi odottaa soittoa.
Se oli varmaan näitä ulkomaan vahvistuksia, meillä kotimainen lääkäri soittaa aina sekunnilleen sovittuna aikana.
Viimeksi lääkäri ilmoitti soittavansa tiistaina eikä ollut mitään aikaa annettu. Sitten soittaa kun on kaupungin keskustassa kun ei voi kotonakaan odotella puhelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Itselläni oli aika 16:00 mutta soittikin 14:00. Ei tosin haitannut, kun olin valmistautunut siinä päivänä että lääkäriaikojen soitto saattaa aina mennä miten sattuu.
Olisi tietysti hienoa jos lääkiksessä lääkärit opetettaisiin käyttämään ja lukemaan kelloa, kuitenkin pyytävät vanhuksia piirtämään kellotaulun ja päättelevät siitä dementian tasoa.
Itse tiedän sen, että jos lääkärillä tulee esim peruutusaika niin he silloin yrittävät soittaa heille, joilla on soittoaika. Näin he onnistuvat esim. ruuhkaa parantamaan, ettei soitella myöhässä, jos joku aika on venähtänyt. En näe tuossa mitään vikaa.
Samaa mieltä. Ei tuollaisesta lääkärin soittoajasta nyt kannata mitään maailmanlopun ongelmaa tehdä.
Itselekin on monesti käynyt juuri tuo että lekurin soittoaika on sejase mutta kuitenkin soittaa miten sattuu. Ja jos se meneekin ohi jostain syystä, niin sitten tulee kirje kotiin jossain välissä, missä on tuo asia mistä lekuri olisi soittanut, eikä ole tullut mitään maailmanloppua tästä toiminnasta, vaan elämä jatkuu.
Jos odotat lääkärin puhelua niin mene kakalle niin soittaa heti.
Vierailija kirjoitti:
mä olin just silloin tekonivelleikkauksessa lonkat levällään, eivät ymmärtäneet
Vierailija kirjoitti:
lääkärit eivät tee muistitestejä vaan hoitajat
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi lääkäri ilmoitti soittavansa tiistaina eikä ollut mitään aikaa annettu. Sitten soittaa kun on kaupungin keskustassa kun ei voi kotonakaan odotella puhelua.
mikä ongelma on olla keskustassa puhelun aikana, miten sivukylällä olisi parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lääkärit eivät tee muistitestejä vaan hoitajat
Et ilmeisesti ole käynyt vielä ajokorttitestissä iän takia, sen kyllä tekee lääkäri, vaikka hoitaja olisi paljon parempi ja halvempi tuon tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän sen, että jos lääkärillä tulee esim peruutusaika niin he silloin yrittävät soittaa heille, joilla on soittoaika. Näin he onnistuvat esim. ruuhkaa parantamaan, ettei soitella myöhässä, jos joku aika on venähtänyt. En näe tuossa mitään vikaa.
Olisihan se silti ihan suotavaa vaikka pahoitella että soittaa eri aikaan kuin piti. Välillä kyllä tuntuu, että töykeys on joku lääkiksen sisäänpääsyehto, kun lääkärit ovat järjestään niin tylyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se silti ihan suotavaa vaikka pahoitella että soittaa eri aikaan kuin piti. Välillä kyllä tuntuu, että töyke
Kyllä. Viimeksi olin lääkäriin mennessäni klo 7.30 selvästi päivän eka asiakas ja silti otti vastaan myöhässä, ei siis voinut olla kyse siitä että olisi edellisten kanssa venynyt. Meni työhuoneen ovesta sisään siviilivaatteissa aamukahvin kanssa siinä klo 7.33 katsomattakaan minuun vaikka olin ainoa ihminen siinä käytävällä, kupeksi siellä kaikessa rauhassa kymmenisen minuuttia ja otti vastaan joskus lähemmäs varttia vaille, eikä tietenkään pahoitellut mitään. Käsittämätöntä mulkkuutta ja vaikuttaa olevan pääsykriteeri alalle.
Täällä ei edes anneta tarkempaa aikahaarukkaa kuin 8-16.