Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka on saanut pitkän työttömyyden jälkeen hyvän työn?

Vierailija
15.11.2024 |

Olisi mahtavaa kuulla kannustavia esimerkkejä jos sellainen on mahdollista. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän yli 2 vuotta. Joitakin hanttihommia vällillä sovitellulla päivärahalla. Nyt unelmatyössä 20 vuotta.

Vierailija
2/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari vuotta ja pidin itseäni jo toivottomana tapauksena. Sitten löysin kiinnostavan, lyhyen ja työllistävän täydennyskoulutuksen. Sain ensin määräaikaisen työn ja sen jälkeen vakituisen, ja olen paikkaa vaihtamalla edennyt pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin 9kk työttömänä kunnes pääsin tekemään maakaapeleita. Kohta tulee 12 vuotta samassa yrityksessä, olen tyytyväinen työpaikkaani ja palkkaan.

Vierailija
4/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarinoita muutaman vuoden sisältä jossa oltaisiin palkattu pitkäaikaistyötön? 

Vierailija
5/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut varsinaisesti työttömänä, mutta kuntoutustuella. 6 vuotta.

Vierailija
6/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aikuisikä työttömänä tai osa-aikaisissa silppuduuneissa. Vajaa nelikymppisenä opiskelin työllistävän tutkinnon, jonka jälkeen vakkariduuni noin 80% työajalla. Muutaman kuukauden jälkeen sain määräaikaisen viransijaisuuden valtiolta ja määräaikaisen aikana hain virkaan, jonka sain. On kyllä tullut mietittyä, että olisi pitänyt vaihtaa alaa paljon aikaisemmin.

Vierailija
7/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 vuotta työtön sitten opiskelin lääkäriksi ja nyt töissä 10 000€/kk palkalla.

Vierailija
8/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15 vuotta pätkätöitä ja välillä ilman kunnes nappasi! Eli toivoa on muillakin. Toki osaamisesta pitää pitää huolta.

Vierailija
9/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuplamaisterin paperit yliopistosta. Töitä on vaikea saada, minunkin. Älä lannistu!

Vierailija
10/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kielitaitoinen? Ulkomaille voi työklistyä paremmin

Vierailija
11/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin! Pitkään työttömänä ollut on melko kelvoton yksilö.

Vierailija
12/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
13/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut työttömän statuksella, mutta kotona lasten kanssa vuosia. Kouluttauduin ja sen jälkeen saanut monta hyvää työpaikkaa. 

Vierailija
14/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6,5 pois työelämästä, kevääällä sain paikan, jossa olen edelleen ja tykkään hommistani.

Vierailija
15/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain sinnikkäästi kolme vuotta ja sain lopulta paikan viikkoa ennenkuin olisin pudonnut peruspäivärahalle. 

Moni varmaan ajatteli että rupesin tosissaan hakemaan vasta silloin mutta hakemuksia kyllä lähti heti kun kuulin ison talon yt-neuvotteluista.

Vierailija
16/16 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään pois työelämästä kun hoidin lapsia, sitten työttömänä. Yhteensä 7 vuotta. Vaihdoin alaa, sain töitä ja olen nyt asiantuntijatehtävissä IT-alalla. Työllistyminen vaati siis opiskelua, mutta se opintolaina kannatti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme