Ei rahaa ruokaan. Nyt oon ollu vuorokauden syömättä. Missä vaiheessa voi hakeutua sairaalan päivystykseen?
Missä heillä menee se raja että voi mennä syömättömyyden takia?
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
AP:n asema ei ole kovin kadehdittava. Ainoana viisaana idioottien seassa, jolloin kaikki kääntyy niin, että viisas on idiootti ja idiootit ovat viisaita.
Jankuttajahullu ap viisas? Etkä ole sinäkään liialla älyllä pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Mihin rahasi menivät?
tupakkaan, siideriin, tatuointeihin ja kissanruokaan
Sairaala ei ole sosiaalipäivystys.
Käy keräämässä pari pulloa ja osta kaurahiutaleita. Pysyt niillä elossa kunnes saat rahaa. Ja sitten suunnittelet jatkossa menosi niin ettei ruoka lopu.
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus kuukauden vesipaastolla. Ei tarvinnut mennä päivystykseen. Laihduin 20kg. Autofagian ansiosta parannuin lukuisista sairauksista, kuten diabeteksesta ja hiljaisesta tulehduksesta. Parannuin myös masennuksesta. Ruuasta haaveilu on psykologinen ongelma samalla tavoin, kuin päihteet, sokeri, seksi, uhkapelit jne.
Kuulostaa siltä että sulla oli runsaasti ylipainoa.
Mä kuolisin jos paino tippuis 20kg
Niin, no sinä kuolisit, jos painosi tippuisi 20 kiloa. Paljonko muuten painat? 47 kiloa? Mitä luulet, onko hän kuollut, kun on nyt täällä kertomassa 20 kg laihtumisestaan. Nii nii... Jos en minä, niin ei sitten kukaan muukaan ja jos minä, niin kyllä sitten kaikki muutkin. Milloinhan se oikein opitaan ymmärtämään, että me kaikki emme ole samanlaisia emmekä kaikessa samalla viivalla. Tuskin opitaan koskaan, kun ihmisen pitää yhä nykyaikana sotiakin, kun ei äly riitä rauhassa elämiseen. Kyllä tämä maailma on toivottomassa jamassa. Huh huh, voi jumalauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n asema ei ole kovin kadehdittava. Ainoana viisaana idioottien seassa, jolloin kaikki kääntyy niin, että viisas on idiootti ja idiootit ovat viisaita.
Jankuttajahullu ap viisas? Etkä ole sinäkään liialla älyllä pilattu.
Sinä, liialla älyllä pilattu, ymmärrät kai, että tuo kommentti oli heitetty huumorilla. Hei, vähän huumoria hei. Ei se oo niin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin rahasi menivät?
En käytä noista mitään
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin rahasi menivät?
En käytä noista mitään
Ap
Et niin. Sä juot vaan olutta, kuten viime vuoden rantareissulla kavereiden kanssa, mistä syystä rahat oli elokussa 2023 loppu kuun puolivälissä. Sinun seuraaminen käy ihan työstä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedelehti Nutrition Bulletinissa vuonna 2001 julkaistun tutkimuksen mukaan naiset kestävät miehiä paremmin nälkiintymistä.
Tutkimuksen tekijät totesivat, että naisten elimistö pettää vasta, kun painoindeksi on laskenut 11:een. Miehillä raja ylittyy jo 13:n kohdalla.
Esimerkiksi 180 senttiä pitkä mies, jonka painoindeksi on 13, painaa 42 kiloa, ja 170 senttiä pitkä nainen, jonka painoindeksi on 11, painaa 32 kiloa.
Niin että kyllä sitä melkoisen kauan kestää.
Toisaalta ei siellä sairaalan päivystyksessä ole ruokajakelua, eikös Suomessa ole niitä leipäjonoja vai mitä ne on? Hakeudu sinne.
Onko tuohon tutkimukseen osallistujat olleet perusterveitä alun alkujaan? Osa ihmisistä ei ole perusterveitä ja se tilannehan voi myös vaikuttaa siihen, mitä elimistöt enää kestää.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset edunvalvojan, et lisää rahaa.
Pyytäähän edunvalvonnassa olevistakin osa ihmisistä muilta ihmisiltä rahaa, ruokaa, kun he saavat käyttöönsä edunvalvojilta liian vähän rahojaan. Mikä ihmisiä oikeasti auttaisi milloinkin.
Kato, sulla on vielä saumoja tienaamiseen, kun sun ikäises keppiä käyttävä, armeijaa käymätön nistikin saa myytyä sexiä sekä naisille että miehille. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c03c496c-3490-4507-8007-9438536190b5
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, sun mielestä pärjää 374kcal hernekeittopurkilla per päivä? :DDDD
Nyt on kyllä ravintotieteilijä paikalla.
Eihän siitä jää uupumaan kuin noin 2400kcal päivän tarpeesta...
Onhan sekin parempi, kuin olla kokonaan syömättä, eikö?
Huippu-urheilija tarvitsee 2400 kcal päivässä, tuskin kotona makaava valittaja. Jos minä söisin 2400 kcal päivässä, lihoisin reilusti. Keskimäärin ihminen kuluttaa 1300-2400 kcal päivässä, eli raskaassa työssä ja liikunnassa enemmän, kuin toimistossa tai kotisohvalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huippu-urheilija tarvitsee 2400 kcal päivässä, tuskin kotona makaava valittaja. Jos minä söisin 2400 kcal päivässä, lihoisin reilusti. Keskimäärin ihminen kuluttaa 1300-2400 kcal päivässä, eli raskaassa työssä ja liikunnassa enemmän, kuin toimistossa tai kotisohvalla
Huippu-urhelijat syö jopa 10 000 kaloria päivässä, et tiedä mistä puhut
muutama päivä ja viikko menee ihan hyvin vedellä, ja jos on vaikeaa osta 1 euron kaurapuuropaketti se riittänee viikoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://talksport.com/olympics/1969649/michael-phelps-olympics-diet-cal…
10 000 kaloria syö huippu urheilijat päivässä.
Mutta eipä ap vieläkään suostu sanomaan millaista apua hän tarvitsisi? Niin siinä yleensä jankkaajan kanssa käy.
Kun ruvetaan vaatimaan vastauksia, joihin ei kelpaa " en osaa", "en jaksa", "en muistanut" jne. hän sulkee sanaisen arkkunsa ja
kerää voimia, että jaksaa panna tulille ensi viikon agendansa.
Siis vastaus ap:n vai mikä MKA se nyt on otsikkokysymykseen on:
Sairaaloissa EI OLE mitään "rajaa" että sinne voisi mennä syömään ilmaisia ruokia, kun on ensin huusannut rahansa.
Näin. saitko nyt ap vastauksen?
Ja nyt ala vetää hevon vttn täältä.
Normaali ihminen pärjää kolme VIIKKOA ilman ruokaa.
Juusohan sanoi että voi soittaa 112:n
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et osaa ottaa yhteyttä diakoniaan tai pelastusarmeijaan tai edes mennä johonkin ruokajonoon, niin sairaalaan pääset kun tuuperrut kadulle, sairaala ei ole sosiaalipäivystys
Olen ollut yhteydessä diakoniapalveluun eivät myöntäneet, ruokajonoista on ollut tarjolla ei-oota kun ovat loppuneet kassit.
Jos ei diakoniasta apua tule, niin sitten et ole missään määrin väliputoaja. Käytät vaan rahasi väärin.
Tarvitset edunvalvojan, et lisää rahaa.