Ihana S-marketin joulumainos
Siinä näytetään kuinka jouluna pöydät notkuu ruokaa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Minua itkettää aina kun pupu kysyy "minulleko?" kyyneleet silmissä ja mukaan tulee kokonainen pupuperhe 🥺 Aivan ihana mainos, katson välillä youtubestakin.
Mulla sama. Ihana pupu. Ja se "minulleko?" Aaaaw!!
Mutta miksi symppis Riitta on kuin takakireä marttyyriäiti pidätetyssä jouluraivoissaan.
S-marketin jänismainos on karseudessaan verraton. Tekoälyä, noita-akka taikomassa tyhjästä ruokaa ja nappaamassa kalaa paljain käsin ihan klonkkuna. Ja mikä pahinta, juhlavieraat ovat pääsiäispupuja. Voi helvetti. Missä ihmiset, lapset, vanhukset? Ei tuo ole joulu.
Vierailija kirjoitti:
S-marketin jänismainos on karseudessaan verraton. Tekoälyä, noita-akka taikomassa tyhjästä ruokaa ja nappaamassa kalaa paljain käsin ihan klonkkuna. Ja mikä pahinta, juhlavieraat ovat pääsiäispupuja. Voi helvetti. Missä ihmiset, lapset, vanhukset? Ei tuo ole joulu.
Tämä on totta, kammottava mainos.
Plop, plop, plop, plop, plop, plop, EI, tämä ei ole lohikäärö. No onhan se. Mutta missäs vanha nojatuoli? Nämä 3 mainosta tällä hetkellä parhaita, mitä telkusta tulee näin joulun aikaan. Se uusi cokis mainos on oikeasti huono.
Vierailija kirjoitti:
Niin totta! Kammottavaa, vähän pelottavaakin "ajan henkeä" :(
Ihmiset poistettu, tilalla joulusta mitään ymmärtämättömiä pääsiäisjäniksiä. Vai mitä lie muropakettijäniksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta, kammottava mainos.
Ja suora kopio entisistä Lidl mainoksista
Vierailija kirjoitti:
Mainos on kettuilua vähävaraisille.
MUTTA
Miltä teidän joulu maistuu?
Stana korpuilta.
Siis perinteiset joululaatikot ei maksa puoliakaan siitä, mitä nykyajan energiajuomat sun muut hömpät. Jopa köyhimmillä on varaa 5kg porkkana/lanttu/peruna pussiin josta tekee laatikot tuosta vaan ja vielä jää kasviksia ylikin ja niitä voi tehdä joulun jälkeen porkkanapihvejä, kasvissosekeittoja jne. Jos laatikoihin haluaa laittaa kermaa, sekin maksaa 1e15 senttiä 2dl joka riittää noihin laatikoihin.
Perusjouluruoka on palkon halvempaa, kuin ne kaupoan korput. Pullakaan ei maksa juuri mitään, kun tekee itse.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole S-marketin joulumainos. Eikös se ole lidlin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole S-marketin joulumainos. Eikös se ole lidlin?
Jaa on se sittenkin s marketin :D Oon koko ajan luullu, että se on lidlin mainos, vaikka oon kyllä nähnyt senkin. Ei jotenkin ole s marketin tapainen tuo .
Minua itkettää aina kun pupu kysyy "minulleko?" kyyneleet silmissä ja mukaan tulee kokonainen pupuperhe 🥺 Aivan ihana mainos, katson välillä youtubestakin.