Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana S-marketin joulumainos

Vierailija
14.11.2024 |

Siinä näytetään kuinka jouluna pöydät notkuu ruokaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itkettää aina kun pupu kysyy "minulleko?" kyyneleet silmissä ja mukaan tulee kokonainen pupuperhe 🥺 Aivan ihana mainos, katson välillä youtubestakin.

Vierailija
22/31 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua itkettää aina kun pupu kysyy "minulleko?" kyyneleet silmissä ja mukaan tulee kokonainen pupuperhe 🥺 Aivan ihana mainos, katson välillä youtubestakin.

Mulla sama. Ihana pupu. Ja se "minulleko?" Aaaaw!!

Mutta miksi symppis Riitta on kuin takakireä marttyyriäiti pidätetyssä jouluraivoissaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se tehty tekoälyllä?

Vierailija
24/31 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketin jänismainos on karseudessaan verraton. Tekoälyä, noita-akka taikomassa tyhjästä ruokaa ja nappaamassa kalaa paljain käsin ihan klonkkuna. Ja mikä pahinta, juhlavieraat ovat pääsiäispupuja. Voi helvetti. Missä ihmiset, lapset, vanhukset? Ei tuo ole joulu.

Vierailija
25/31 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-marketin jänismainos on karseudessaan verraton. Tekoälyä, noita-akka taikomassa tyhjästä ruokaa ja nappaamassa kalaa paljain käsin ihan klonkkuna. Ja mikä pahinta, juhlavieraat ovat pääsiäispupuja. Voi helvetti. Missä ihmiset, lapset, vanhukset? Ei tuo ole joulu.

Tämä on totta, kammottava mainos.

Vierailija
26/31 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plop, plop, plop,   plop, plop, plop,  EI, tämä ei ole lohikäärö. No onhan se. Mutta missäs vanha nojatuoli? Nämä 3 mainosta tällä hetkellä parhaita, mitä telkusta tulee näin joulun aikaan. Se uusi cokis mainos on oikeasti huono.

Vierailija
27/31 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta! Kammottavaa, vähän pelottavaakin "ajan henkeä" :(

Ihmiset poistettu, tilalla joulusta mitään ymmärtämättömiä pääsiäisjäniksiä. Vai mitä lie muropakettijäniksiä. 

Vierailija
28/31 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta, kammottava mainos.

Ja suora kopio entisistä Lidl mainoksista

Vierailija
29/31 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainos on kettuilua vähävaraisille.

MUTTA

Miltä teidän joulu maistuu?

Stana korpuilta.

Siis perinteiset joululaatikot ei maksa puoliakaan siitä, mitä nykyajan energiajuomat sun muut hömpät. Jopa köyhimmillä on varaa 5kg porkkana/lanttu/peruna pussiin josta tekee laatikot tuosta vaan ja vielä jää kasviksia ylikin ja niitä voi tehdä joulun jälkeen porkkanapihvejä, kasvissosekeittoja jne. Jos laatikoihin haluaa laittaa kermaa, sekin maksaa 1e15 senttiä 2dl joka riittää noihin laatikoihin. 

Perusjouluruoka on palkon halvempaa, kuin ne kaupoan korput. Pullakaan ei maksa juuri mitään, kun tekee itse. 

Vierailija
30/31 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole S-marketin joulumainos. Eikös se ole lidlin?

Vierailija
31/31 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole S-marketin joulumainos. Eikös se ole lidlin?

Jaa on se sittenkin s marketin :D Oon koko ajan luullu, että se on lidlin mainos, vaikka oon kyllä nähnyt senkin. Ei jotenkin ole s marketin tapainen tuo .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme