Uskallatteko istukkatutkimuksesta saadun tuloksen jälkeen luottaa 100% varmasti sukupuoleen?
Eli uskaltaako sitä tosiaan luottaa? Ultrankin mukaan tyttö tulossa, mutta KAIKKI siis AIVAN KAIKKI ihmiset niin tutut kun tuntemattomatkin ovat aivan varma minut nähdessään että poika tulee.
Ennen asia ei ole vaivannut minua, mutta nyt alkaa jo kassantädit ja kebabpaikan myyjätkin huomioimaan, että " onpa sulla helppoa, kun tiedät jo kumpi tulee, kun susta ei vaan voi ulkopuolisesti erehtyä. " ja että " ei vois olla enempää poikamaha..."
Nyt aamullakin sain meilin jossa vanha koulukaverini (leikkii ennustajaa) kertoi että näkee meille poikalapsen syntyvän...
Ja siis kun me jouduimme istukkabiopsiaan vkolla 13 ja sieltä kun kysyimme sukupuolta, niin tyttö oli.
Onko kukaan ikinä kuullut että biopsian tulos valehtelisi?
Kommentit (4)
Ja noissa tyttö- / poikamahoissa mahdollisuus osua oikeaan on tosiaan se 50%. Että tosiaan enemmän siihen istukkanäytteeseen kannattaa luottaa.
Vatsan muoto riippuu odottajan ruumiinrakenteesta, lantiosta, onko eteen vai taaksepäin kallistunut kohtu ym. Minullekin ekassa raskaudessa kaikki povasivat mahan muodon perusteella poikaa, mutta tytön kuitenkin synnytin (ja näin myös ultran perusteella oli veikattu).
Mulla on kuulemma poikamaha ja viiva vielä keskellä, ns poikasykkeet koko ajan ja ultran mukaan selvästi tyttö tulossa. Ei noihin mahajuttuihin kannata tukeutua.
että tuon istukkabiobsian tulos on ainoo satavarma asia, ennen lapsen syntymää. Tiedä sitten oonko väärässä, mutta mä ainaki luulin että siihen voi luottaa.
Tappert ja Puksu 37+2