Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmio kuudelle bloggari on raskaana

Vierailija
14.11.2024 |

Miten jotkut löytävät aina heti uuden puolison

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä on sama kun 3 muulla.

Vierailija
2/7 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaisin, että seitsemä aloitus kyseisestä aiheesta. Eikä ihmiset osaa käyttää hakua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaisin, että seitsemä aloitus kyseisestä aiheesta. Eikä ihmiset osaa käyttää hakua?

Mä en osaa käyttää hakua. Mitä niissä oli? Eikö tää bloggari eronnut joku aika sitten? Mä luuli  että remontoi yksin sitä asuntoa maalla. Siksi ihmettelin että nyt on taas raskaana

Ap

Vierailija
4/7 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tapauksesta tulee mieleen että lakimuutos olisi kyllä paikallaan. Jos on yhteisiä lapsia entisen kumppanin kanssa ja erosta vaikka kahden vuoden sisään tulee uudestaan raskaaksi, mutta ilmoittaa isän olevan tuntematon, niin entinen kumppani määrättäisiin automaattisesti dna-testeihin. 

Vierailija
5/7 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa käyttää hakua. Mitä niissä oli? Eikö tää bloggari eronnut joku aika sitten? Mä luuli  että remontoi yksin sitä asuntoa maalla. Siksi ihmettelin että nyt on taas raskaana

Ap

Ei ne oo oikeesti eronneet. Tukien takia asuvat erillään.

Vierailija
6/7 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäisi lopettaa hänen seuraaminen. Ei se toki silti lopeta yhteiskuntamme varojen väärinkäyttöä hänen osaltaan, mutta näin julkisesti tekee tällaista niin onhan toi nyt ihan järkyttävää. Joku lakimuutos todellakin tähän tarvittaisiin. 

Vierailija
7/7 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

wautsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän