Paljonko teillä on rahaa käyttötilillä juuri ennen palkkapäivää?
Minulla kuukaudesta riippuen ~500 eur ja sekin jo stressaa.
Kommentit (67)
Pidän kaikki ylimääräiset rahani säästötileillä joissa niille maksetaan korkoa tosin kuin käyttötilille jonne en palkkapäivänä koskaan jätä kuin 400€. Nyt juuri siitä kuukauden käyttörahasta jäi 30€ jotka siirsin säästötilille koska huomenna tulee taas uusi palkka
Riippuu kuukaudesta joko 0 tai miinusta.
Optimi tilanteessa 0-100€, mieluiten lähempänä 0€.
Tällä hetkellä 1,2 euroa. Huomenna palkkapäivä. Säästötilillä 7 000 e ja rahastoissa reilu 2 000. Pidän käyttötilillä just sen verran rahaa, kun välttämättömiin menohin menee kuukaussa. Ja taisin pysyä juuri ja juuri budjetissa.
Tilillä noin 260 e ja huomenna palkkapäivä.
50 000 ja jotain hiluja näytti olevan. En jaksa aina kaikkia sijoituksiin heti laittaa.
Aika vähän, sillä siirrän leijonanosan säästötilille ja jos ennen palkkapäivää on massia jäljellä siirtyy sekin säästötilille. Olen säästöhullu (joka kyllä säästämisen lisäksi tuhlailee niitä säästöjä matkailuun ja myös pakollisiin juttuihin).
Riippuu kuukaudesta...200 -500 €.
Ei mene palkkatulot tilille, vaan seteleinä käteen.
200. Tilipäivä on vika päivä. Pitäis vielä ostaa bussimatkoja 30 egellä ja maksaa yks lasku 24 e.
Normaalisti tilillä on juuri ennen tilipäivää muutamasta eurosta muutamaan kymmeneen senttiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene palkkatulot tilille, vaan seteleinä käteen.
Paljonko otat perspanosta
40e ja rahaa tulee noin 5.12.
Eläkeläiset
On Hyvä Bändi.
Kuuntele!
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän, sillä siirrän leijonanosan säästötilille ja jos ennen palkkapäivää on massia jäljellä siirtyy sekin säästötilille. Olen säästöhullu (joka kyllä säästämisen lisäksi tuhlailee niitä säästöjä matkailuun ja myös pakollisiin juttuihin).
Mulla on sama ton säästämisen kanssa, pistän aina automaattisesti tietyn summan reissukassaan ja sitten tarvittaessa vaikka pihistelen, kerään pulloja tms mutta niihin rahoihin ei kosketa vaikka tarvitsisikin. Sitten voin kyllä kylmän rauhallisesti ostaa lentoliput tuosta vaan niistä reissukassarahoista, matkojen majoitukset ja ohjelmanumerotkin enkä niissä taas säästele lainkaan.
Nyt saldo 1,43 €. Huomenna palkkapäivä.
0€ jo 2 viikkoa ennen tukipäivää