Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työt lähtee alta perkele

Vierailija
14.11.2024 |

Tuli tieto, että henkilöstöä vähennetään ja minä kuulun tähän porukkaan, joille tulee lähtö. Mistä ihmeestä tällainen melko vähäisellä työkokemuksella varustettu kaksikymppinen voisi saada töitä, kun muutenkin niin huono tilanne työpaikkojen suhteen? Pelottaa oikeasti että joudun olemaan pitkään työtön ja sitten en ainakaan saa töitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskele lähihoitajaksi tai varaudu ainakin siihen, että TE-toimistossa tuohon todennäköisesti pakotetaan.

Riippuu varmaan paikkakunnasta. Täällä Tampereella ei pakoteta. Ei täällä ole tarjollakaan kuin keikkaa ja muille ei sitäkään.

T työvoimapula-alan työnhakija, velvollisuus laskettu 2 paikkaan kuukaudessa erittäin heikon työmarkkinatilanteen vuoksi

Mua ne yritti laittaa ilmaistöihin aikanaan, ai kamala. Meinasivat orjan tehdä, mutta työllistyin. Tampereen sosiaalibisnekseen kuuluu orjatyökolhoosit ja orjatyöt. Vasemmiston tätitättähäärät käärii rahaa omiin taskuihin niillä. Sosialismin aikainen orja työ, kun työ sosialisoidaan omistavan luokan hyväksi, ei ole mihinkään kadonnut. Tampereella voi hyvin ja kukoistaa. 

Mä olen ollut vuosikausia luksustyötön, siis vain kausittain, aina on raavittu työssäoloehto jostain pätkinä täyteen. Nyt mun ammattiryhmäni on todellisessa ahdingossa ja rajujen säästöjen kohteena, ehkä katoamassa, eivätkä silti ole puhuneet mitään ilmaistöistä. Mulla on kyllä jalat maassa ja järki päässä -virkailija, joka iloisesti kertoi, että kannattaa varautua siihen, ettei vuodenvaihteen jälkeen toimi mikään pitkään aikaan, mutta asiakkaan ei tarvitse hätääntyä, vain odottaa.

Ja joo, menen töihin heti, kun joku palkkaa samaa duunia aina tehneen neljävitosen. 

Vierailija
22/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos nuorelta menee.  Mutta tavallaan olen vahingoniloinen kun se "varma" työpaikka menee.  Velkaa otettu ylikalliiseen asuntoon ja autoon tappion asti, leveilty Visan voimalla.

Öö, asun vuokralla, visa debit maksuvälineenä sekä pankissa säästötili sekä arvo-osuustili.

Ap

Vierailija
24/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskele lähihoitajaksi tai varaudu ainakin siihen, että TE-toimistossa tuohon todennäköisesti pakotetaan.

Ei ketään pakoteta kouluun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän