Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorison ihastunut ovikellojen

Vierailija
14.11.2024 |

soitteluun jossakin päin lounaista Suomea. Tästä uutisoi Turun Sanomat ja näköjään lehden  Porin toimitus. Uutisessa poliisi kertoo että kyseinen aiheeton ovikellojen soittelu on kotirauhan häirintää ja siten rikos.

Hei, mut tähänkin alaikäisten tempaukseen jotkut "lasten kanssa hyvin juttuun tulevat" mammat suhtautuvat naureskellen ja siihen tyyliin että soittelun ovat häirinnän kohteet itse aiheuttaneet omalla olemuksellaan ja toiminnallaan!

Hei, mut nää lapsukaiset voisivatkin siten mennä soittelemaan huvikseen just noitten "lasten kanssa hyvin juttuun tulevien" ovikelloja. Kun he eivät hermostuisi ja poliisia moisilla leikkivien muksiujen tekemisillä vaivaisi... Menkööt siis noiden mammojen kiusaksi!

Srpä tässä onkin kun nuo tyhmemmät ovat aina näitä kakaroita ymmärtämässä!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen sukupolvi tekee sitä vuorollaan. Se ratkeaa kun ei vastaa heti tai sulkee ovipuhelimen. En tiuhlaisi poliisin aikaa tuohon. 

Vierailija
22/28 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei poliisit tule paikalle jonkun ovikellon soiton takia eikä ne kerkeä niitä kiinni saamaankaan. parempi kysellä kuka häiritsee ja mennä vanhempiensa puhumaan asiasta. pistää vaikka lapun rappukäytävään ja pyytää laittamaan siihen häiritsijöiden nimet ketä ne tietää.

EI tulekaan, mutta asiasta voi tehdä rikosilmoituksen!

Kuten poliisi on lehtijuttuun sanonut: Kyseessä on laiton teko, kotirauhan häirintä. Laittomasta teosta voi tehdä rikosilmotuksen.

joo mutta ei ne ota edes tutkintaan sitä niillä on tärkempiäkin asioita hoidettavana. joista osa jää kiireen takia selvittämättäkin. jossain espoossa oli poliisit tullu paikalle kun oli poliisijohtaja joka ne soitti. tavikset saa kärsiä jos ei itse hoida asiaa.

poliisi tekee itse paljon isompiakin laittomuuksia kuin että jättää tutkimatta ovikellojen pimputtelijat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö poliisi itse tee suurempia laittomuuksia kuin jättää tutkimatta ovikellojen pimputtelijat. kai sen verran uutisia olette seuranneet ettette poliiseja pyhimyksinä pidä.

Vierailija
24/28 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat kiinni ja risua puolle niin kauan, että oppivat olemaan ihmisiki.

Vierailija
25/28 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitetaan ovisummeri pois päältä illalla just näiden soittelijoiden takia. En jaksa ymmärtää miksi noin rippikouluikäiset käy soittelemassa ovisummereita. Ja poikia ovat olleet,ne jotka nähty.  Tutut tietää että jos illalla tulevat kylään niin soittavat puhelimella.  

Vierailija
26/28 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä loppui ovikellojen soitto kun uhkailtiin lapsia poliisiilla. 

Meillä loppui ovikellojen soitto kun annettiin lapsille nahkaremmillä takapuolelle. Tosin remmin saaja olin minä ja elettiin 70-lukua.

Vierailija
27/28 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä loppui ovikellojen soitto kun uhkailtiin lapsia poliisiilla. 

Meillä loppui ovikellojen soitto kun annettiin lapsille nahkaremmillä takapuolelle. Tosin remmin saaja olin minä ja elettiin 70-lukua.

🤣 ennen typeryydet loppuivat melko nopeasti ilman poliiseille kantelua.

Vierailija
28/28 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin 100 kg tanskandogin näiden kimppuun oppispa olemaan ja vielä pistäisin vesispringlerin päälle

100 kiloista tanskandoggia ei ole olemassa, sehän on ylipainoinen, joku mastiffi voi päästä 100 kiloon mutta onkin eri mallinen kuin tanskandoggi. Toisekseen se sun tanskandoggi ei mitään tekisi, korkeintaan nuolisi niitä soittelijoita