Järjetön puhelinlasku!
En löytänyt avaamaani keskustelua, Tässä siis tilanne;
Maksan kolmesta puhelinliittymästä ( oma ja kaksi teiniä) sekä yhdestä langattomasta netistä yhteensä 150€ kuussa.
Yritin saada hintoja alas, mutta ei onnistunut, Lisää olisivat myyneet. Vain yksi liittymä on edes 5g, muut ovat 4g. Mitä tehdä että tähän tulisi joku tolkku? Kilpailutuskaan ei toimi kun maksuhäiriömerkinnän vuoksi kukaan ei halua myydä minulle liittymiä, joten olen pakkoavioliitossa telian kanssa. Kuppaavat kyllä asiakkaat tyhjiin.
Miten saada puhelinlaskut pienemmiksi? Millaisia summia te maksatte?
Kommentit (8)
Oletko katsonut oma telian sivuilla kirjautuen, onnistuisitko siellä saamaan parempaa liittymäsopimusta tai vaihdettua? Mulle ainakin tulee sinne aina tarjouksia, joilla voi laskea liittymään hintaa taas seuraavaksi vuodeksi.
Vaimo taas vaihtaa kaupassa aina liittymään. Viime kerralla sai 400 euron edestä lahjakortteja cittariin, kun vaihtoi oman ja meidän kolmen lapsen liittymät. Se on kupannut toista tonnia operaattoreilta lahjakortteja vaihtamalla vuoden kahden välein operaattoria.
Telia dot 23€ ja kodin 5g mobiilinetti 30€. Ite jakaisin kotiin puhelimesta, mutta lukiolaisella hyvä olla myös back up plan ongelmien varalle.
Saunalahden latausliittymään ei tarvitse luottotietoja eikä prepaideihin.
Kaupoissa aina pysäyttävät kyllä pojat mutta kun alamme katsoa, onko liittymäasiat kunnossa, ei hinta tipu mihinkään, tulee vain tarjous viihdepaketista tai jostain muusta, mitä en tarvitse. Ikinä eivät laske liittymien hintaa.
Telia on kallis. Dna prepaid 30 euroa kuukausi ja on rajaton. Tuo vastaa ihan liittymää. Teille hyvä jos ei ole luottotietoja.
Meillä taloyhtiön nettiyhteys ja on ilmainen. Siihenkin voi muu ratkaisu käydä. En maksaisi tuollaista hintaa.
Selvitä myös tuo mokkula.
Tarvitko tuon netin? Meillä minä ja pöytäkoneilla pelaavat teinit ollaan vuosia jaettu netti puhelimista tietokoneisiin ja telkkariin.