40+ ikisinkku, jolle ei kelpaa kukaan
Mitä ajatuksia herättää otsikon mukainen neljänkympin reilusti ylittänyt mies (sukupuoli sinänsä yhdentekevä), joka haikailee nuorten kaunotarten perään eikä ole koskaan seurustellut, koska kukaan ei ole riittävän hyvä? Onko kyseessä pelkästään epärealistiset odotukset vai jotain muuta? Tiedän, palstalaiset ei voi lukea kenenkään ajatuksia, mutta voihan sitä spekuloida.
Kommentit (30)
Ei itselläni normaalisti herää mitään ajatuksia tuollaisesta. Ajattelen, että jokainen saa toivoa millaista kumppania haluaa. Toki tuo toive hyvin todennäköisesti ei tule täyttymään, mutta se lienee henkilön oma ongelma sitten.
Jos ne tiukat kriteerit ovat "nuoruus ja kauneus" niin onhan se todella epäkypsää ja lapsellista. Jumittunut johonkin 13v teini-ikään jossa ihaillaan tissibimboja. Ei noilla ominaisukksilla ole mitään tekemistä pitkäaikaisen parisuhteen onnistumisen kanssa.
Jos taas tiukat kriteerit liittyisivät elämäntapaan tai arvoihin, olisi se ihan eri asia, koska on kypsyyttä ymmärtää millaisen kumppanin kanssa elämäntyylit sopii yhteen. Eli jos tyyppi olisi vaikka radikaali vegaanihippi jonka elämäntyyli on liftata ympäri maapalloa auttamassa katuvuohia tms, eikä siihen löydy yhteensopivaa kumppania, niin ymmärrän. Mutta se että ei löydy tyyliin "tarpeeksi isorintaista animehahmon näköistä 18v tyttöä", niin... Joo.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään ole pakko tyytyä.
Länsimaiden naisilla ei ole nykyään enää paljonkaan annettavaa.
Ihan mielenkiinnosta, mitä ei-länkkäri naisilla on sitten annettavana? Miten ne muut on niin erilaisia?
"Kuulostat ihannemieheltäni. Olen itse hyvin baarireissuja lukuunottamatta samanlainen nainen. Ikisinkku minäkin."
Pysyhän nyt housuissasi, Pertsa. Eivät ne purjehtijapojat kaikkia halua, etenkään keski-iän ylittäneitä peräkamariukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, mitä ei-länkkäri naisilla on sitten annettavana? Miten ne muut on niin erilaisia?
No jos esimerkiksi haluaa ison perheen, niin 99% länsimaisista naisista kannattaa jättää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne tiukat kriteerit ovat "nuoruus ja kauneus" niin onhan se todella epäkypsää ja lapsellista. Jumittunut johonkin 13v teini-ikään jossa ihaillaan tissibimboja. Ei noilla ominaisukksilla ole mitään tekemistä pitkäaikaisen parisuhteen onnistumisen kanssa.
Jos taas tiukat kriteerit liittyisivät elämäntapaan tai arvoihin, olisi se ihan eri asia, koska on kypsyyttä ymmärtää millaisen kumppanin kanssa elämäntyylit sopii yhteen. Eli jos tyyppi olisi vaikka radikaali vegaanihippi jonka elämäntyyli on liftata ympäri maapalloa auttamassa katuvuohia tms, eikä siihen löydy yhteensopivaa kumppania, niin ymmärrän. Mutta se että ei löydy tyyliin "tarpeeksi isorintaista animehahmon näköistä 18v tyttöä", niin... Joo.
Tuo ei kuitenkaan ole meidän muiden ongelma. Henkilö saa haaveilla animehahmoista ihan rauhassa, ei ole muilta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos esimerkiksi haluaa ison perheen, niin 99% länsimaisista naisista kannattaa jättää väliin.
Etsii sitten naista kolmansista maista, eikös?
Vierailija kirjoitti:
Voisin vastata näin kokemusasiantuntijana, että hiljaisena, introverttina ja valokeilaa välttelevänä miehenä saa kyllä olla melko rauhassa naisilta. Varsinkin kun olen vielä absolutisti vaikka keikoilla baareissa aina silloin tällöin laukkaankin.
....
Kesäloman ja useat viikonloput vietän mieluummin purjehtien tai vaellellen pohjoisen tuntureilla kuin turistikohteissa
Tämä (naisilta rauhassa olo) riippuu tosiaan siitä, millaisissa työ- ja harrastusympyröissä liikkuu. Itse olen elämyshakuinen introvertti ja työskentelen toimistorottana (asiantuntija) sekä harrastan lavatansseja. Molemmissa ympyröissä naisilta tulee aloitteita, joten yksin ei tarvitse olla. Se, että löytyykö sellaista seuraa, että haluaisi jotain vakavampaa, avioliittohömppää tai lapsia - varsinkaan nykyisessä maailman tilanteessa - on sitten eri juttu.
Deittipalstoja kokeilin joskus ja niissä sai olla rauhassa, eli siellä ei (IMO) ole kukaan rauhallista ja tavallista heteromiestä etsimässä, jolle livenä löytyy kuitenkin ihan mukavasti seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se ulkonäkö juurikin on tärkeää pitkäaikaisessa parisuhteessa, jossa halutaan myös kipinän säilyvän. En ole koskaan ollut parisuhteessa naisen kans, jonka ulkonäköä pitäisi hävetä, mutta kaikkia yhden yön säätöjä en välttämättä muille esittelisi.
Mitä ajatuksia herättää...
Ajattelen niin, että jos ihminen on 40+ ja kukaan nainen ei muka ole kelvannut hänelle, niin oikea syy tuskin on se kelpaaminen.
Kyllä 40+ mies laskisi jo tasoa, mutta oikea syy taitaa olla se, ettei hän itse kelpaa naisille tai se, että hän ei uskalla tehdä aloitetta, koska pelkää, ettei hän itse kelpaa.