Äitiä kiellettiin imettämästä teatterissa
Oikein! Miten itsekäs voikaan äiti-ihminen olla kun ottaa imeväisikäisen mukaans teatteriin. Imettäminen kiellettiin koska vauva huusi koko ajan pilaten toisilta teatterinautinnon.
Kommentit (43)
Ennen vauvojen kanssa oltiin RAUHASSA kotona. Nyt niitä pitää raahata jo teatteriin imemään. Sanoisin, että nykyajan ihmiset ovat huonokäytöksisiä ja itsekeskeisiä. Muiden huomioon ottaminen on hyvää käytöstä. Ennenkin toimittiin niin, että otettiin muut ihmiset huomioon.
Jos on sellainen, että aivot puuttuvat, että ei osaa ottaa muita huomioon, ei tarvitse sitten pahoittaa mieltään siitä, että muut kommentoivat tällaisen aivottoman pösilön edesottamuksia.
Minä en ainakaan halua esimerkiksi kahvilassa nauttia kallista kakkua ja kahvia paskan ja maitoröyhtäysten hajussa saati sitten teatterissa.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä sille äitylille, joka toi vauvansa yliopiston todistustenjakotilaisuuteen. Monen vuoden rankka, epätoivoinenkin työrupeama huipentui happaman maidon ja vauvanpxskan löyhkään.
Mullakin on lapsia, mutta kunnioitan muiden ihmisten tärkeimpiä juhlia enkä vie vaippaikäisiä juhlatilaisuuksiin.
Mulla taas meni kolmasosa ammattikorkeakoulun valmistujaisjuhlasta siihen, että kuuntelin jonkun taaperon karjumista. Äiti tajusi viedä lapsensa ulos vasta noin vartin päästä. Ei se mua haittaa jos joku tuo lapsensa eri paikkoihin mutta pitää tajuta viedä se lapsi pois jos alkaa häiritä muita. Julkista imetystä en myöskään ymmärrä; omalla lapsella tosin tuli nälkä kesken ristiäisten ja jouduin imettämään hänet paikan päällä. Olin selin muihin ja hoidin homman nopeasti.
Ja sanottakoon että lapseni ei vain syönyt jos ei ollut nälkä, joten on turha vedota siihen että olisi pitänyt syöttää etukäteen. Jos lapseni alkoi itkeä tai kiukutella kesken jonkin tilaisuuden, poistuin paikalta lapsen kanssa heti rauhoitellakseni häntä.
Hyvin tuli selväksi. Suomessa ei (kantaväestön) vauvoja kaivata!