Mitä mä kuulin ulkomailta
Ahdistukseen ja masennukseen seksuaalista virikehoitoa?
öhöm no joku voi tykätä, mutta mitenköhän on kun kävi ilmi, että tuossa tapauksessa oli kaikkea valheellista: Ei ollut mitään ahdistusta, masennusta, ei mitään hoitoa virallista tietä miten nyt yleensä hoidetaan. Ilman potilaan suostumusta, ilman hänen tietoaan edes. Ei nyt mennä yksityiskohtiin, toteutettu niin, että menee ei voi olla totta osastoon heti. Paitsi on totta 100 %. Se mikä voidaan toteuttaa nykytekniiikalla voi olla totta. Kannattaa pitää mielessä tuo.
Mutta sehän laittaa sanan hoito hieman outoon valoon? Niinpä, voihan seksuaalisen väkivallan, koston, häirinnän, ja törkeät rikokset puuttuen henkilön terveyteen noinkin kuvailla jos haluaa.
Ja ne mitä on annettu selitykseksi kaikkeen hoitoon. Eihän ne päde. Ei edes aikajanallisesti voisi pitää paikkaansa, mutta eihän sitä monet tiedä tai tajua. Monet tehty jo ennen kuin oli syy x tai syy xx.
Kaiken huippu on se että on ollut rikoksia, joita on muka hoidettu uusilla rikoksilla.
Kaikki tämä potilaan selän takana tai siis eihän mitään tällaista potilasta edes ole virallisesti. Tai on, mutta ilman hänen tai läheisten tietämystään, koska hänen virallisissa tiedossaan ei lue näitä. Mikä se sellainen hoito on että edes potilaan ei tarvitse itse tietää vaikka ei ole pakkohoidossa tai edunvalvonnassa? Jos näin on valehdeltu, eihän se muuta asioita miksikään. Selittää ehkä enemmön vaan miten kaikki on ollut mahdollista.
Ne jutut mitä tehty, on hyvin harvojen tiedossa. Ei ne niitä itse tuo julki hehheh. Lue uudestaan ja ihmettele miksiköhän. Olisko kasa valheita mukana.
Pakkaa tietenkin on sekoittanut se että asiaan liittyy monta eri tarinaa ja on eräs juttu missä oikeasti on ollutkin ns. avun tarpeessa mutta tuo ei johdu hänestä itsestään vaan toisesta henkilöstä. Mutta mikä huvittavinta tuota syytä ei tiedä kaikki, sitä on vähätelty ja tuotu kasa valheita mukaan koska on haluttu hankaluuksia autettavalle eli uhrille. Itseasiassa mitä moni ei tiedä että hänet on tahalleen järjestetty tuohon uhrin asemaan lietsomalla eräs aiheuttamaan hankaluuksia. Todennäköisesti osa on jopa näitä avuliaita auttajia itse, jotka lietsoneet.
No ei tarvitseolla fiksu huomatakseen että miten ihmeessä jos henkilö on huonossa tilanteessa ja tarvitsee apua, niin hänelle ja perheelleen tehdään asioita jotka ovat haitantekoa, törkeää häirintää ja rikoksia ja mistä ei koidu apua vaan haittaa? Joku uusi auttamismuoto? Aiheutetaan siis tahalleen näitä ongelmia mitä kauhistellaan? Monikohan on tajunnut tuon kuvion hehheh.
Ja muille höpistään mielenterveysongelmasta hohoh. Tomppeleihin menee täydestä. Muihin ei.