Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä työ minulle sopisi? Apua kaivataan!

Vierailija
20.02.2007 |

Olen koulutukseltani sairaanhoitaja ja työkokemustakin on, mutta nyt on alanvaihto kypsynyt mielessä jo jonkin aikaa. Hoitovapaalla on ollut aikaa ajatella... Vuorotyöhön en enää halua palata, mutta omalla erikoisalallani muu ei oikein ole mahdollista.

Keksiikö joku siis mikä työ voisi minulle sopia?! Työn toivoisin olevan päivätyötä, ja jotenkin saisi aiempaan alaani liittyä (ei pakko) mutta varsinaista hoitamista en kaipaa. Lääke-edustajaksi en halua. Plussaa olisi jos työtä voisi osittain tehdä kotoa käsin.

Mielenkiinnon kohteita ovat varsinkin lapset, käsillä tekeminen (tykkään askarrella, leipoa ym., mutta en ole erityisen hyvä niissä) ja luonto/retkeily. Saisiko näistä jotain irti?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhoitaja, pph, koulunkäyntiavustaja.

Vierailija
2/3 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit varmasti hyvä osastonsihteeri koska terveydenhuollon termit on jo valmiiksi tuttuja. Jos edes jollain lailla pärjäät tietokoneiden kanssa voisi se olla vaihtoehto. Kymmensormijärjestelmä myös olisi plussaa. Suurimmaksi osaksi päivätyötä.

Tai sitten perustat yksityisen päiväkodin tai vanhusten päivätoimintaa järjestävän " päiväkodin" . Ainakin jälkimmäisellä olisi varma markkinarako.

Mitäs sanot näistä? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta millainen palkka lastenhoitajilla on? Kun aina haukutaan että on aivan surkea... Jona pidän jo sh:n palkkaakin. LTO:ksi pitäisi taas kaiketi opiskella sen verran pitkään ettei ole asuntovelallisella mahdollisuutta.

Osastonsihteerin hommat ei oikein kiinnosta.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän