Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaaleaan tukkaan tummia raitoja??

Vierailija
20.02.2007 |

miltähän näyttäisi... eikös se tehdä usein toisinpäin, tummaan tukkaan vaaleita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti blondiudesta, olisin mielelläni itsekin vaalea. Korosta mieluummin vaaleutta siis. Älä ole trendikäs kauneuden kustannuksella.

Vierailija
2/10 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta Christina Aguileralta " horatsu look" aikoinaan.

Nyt ollaan joko brunetteja tai sitten " surffilook" blondeja (terkkuja frendiltäni jonka kampaamolasku oli 250 ¿. Ei Suomessa.).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laitatin vaaleaan tukkaani tummia raitoja, hyvännäköinen on! Kaikki ovat kehuneet tätä hiustyyliäni, aikaisemmista olenkin kuullut muunkinlaista palautetta.

Vierailija
4/10 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurat kuvillesi muutaman vuoden päästä. Tietenkin kaikki kehuvat, kun eivät voi olla kommentoimatta jotenkin. Hankkiudu eroon halvan näköisistä raidoista!

Vierailija
5/10 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan mitään mustia raitoja, vaan paria erilaista ruskean sävyä. Mä en seuraa niinkään muotia, laitan hiukset ja vaatteet ihan oman maun mukaan. Go for it!

Vierailija
6/10 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän porukassa asiat sanotaan suoraan, aikuisia kun olemme. Asiat voi sanoa myös kauniisti vaikka olisi eri mieltä. Joten tästä tiedän (ja tietenkin myös näen!), että olen tyylikäs.

Lue uudelleen viimeinen lauseeni edellisestä kirjoituksesta.

t:6

Vierailija
7/10 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän porukassa asiat sanotaan suoraan, aikuisia kun olemme. Asiat voi sanoa myös kauniisti vaikka olisi eri mieltä. Joten tästä tiedän (ja tietenkin myös näen!), että olen tyylikäs.

Lue uudelleen viimeinen lauseeni edellisestä kirjoituksesta.

Kaverisi taitavat olla saman tyylisiä kuin sinä. Kukaan hyvän maun omaava ei laita tummia raitoja vaaleisiin hiuksiin. Lähiölookia pahimmillaan.

Vierailija
8/10 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustissa hiuksissa blondeja raitoja. Luonnoton on rumaa aina.

Vierailija
9/10 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kevättä myös sinulle!:)

Vierailija
10/10 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä levitä sitä, että tuo tyyli on tyylikästä. Mun silmiä särkee... Kannattaa jonkun köyhän av-mamman rahat sijoittaa muuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän