Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saimme kutsun isoille synttäreille,

Vierailija
20.02.2007 |

päivänsakari täyttää 4v. On poikamme kerhokaveri ja kaikki kerholaiset ovat kutsuttu.

Synttärit järjestetään samaisissa kerhotiloissa, eli vanhemmat ovat vuokranneet tilan käyttöönsä.

Meillä on myös synttärit tulossa, ihan pienimuotoisia olin suunnitellut. Kotona läheisimmille kaverielle (yht 3 lasta + meidän lapset).

Jos menemme näihin kerhokaverin megabileisiin, tuleeko minun kutsua tämä vastaavasti oman poikamme juhliin, vaikkei läheisiä ollakkaan? En haluaisi pahoittaa heidän mieltä, mukavia kun ovat, mutta tilaa kotona on vaan niin älyttömän VÄHÄN.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsumme lähinnä naapurilapsia ja kavereiden lapsia, niistäkin tulee jo lähes 10 hlöä.

mielestäni sinun ei tarvitse kutsua vastavierailulle jos eivät ole sen koommin ystäviä vaan vie kerhoon vaikka keksejä ja karkkia joita kerhotädit jakavat kaikille.

Vierailija
2/2 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää järkätä isot synttärit, toiset pienet, ihan ok. Mulla kolme lasta ja ovat kutsuneet sellaisiakin kavereita synttäreilleen, joiden kutsuilla eivät itse koskaan ole. Ymmärtävät sen, että toiset juhlii vaan muutaman kaverin kanssa, vaikka he itse tykkää kutsua kaiken maailman kaverit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi