Seksittömässä liitossa olevat / olleet. Mitä teitte? Jäitte? Erositte?
Nimemomaan siis muuten kaikki ok (ei viinaa, väkivaltaa ym) mutta ei mitään puhumista, tunneyhteyttä, kosketusta. Lapsia on. Mitä teitte ja jos jäit niin miten jaksat?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Jäin. Ei lapsia, mutta puhumista, tunneyhteyttä ja muuta kosketusta on. Ap:n kuvailemaan suhteeseen en jäisi, se ei kuulosta enää parisuhteelta. Omaan suhteeseeni olen ihan tyytyväinen. Jos joskus tekee mieli niin hoitelen itseni, mutta aika harvoin. Seksi on poissa "silmistä" ja sitä kautta myös poissa mielestä.
Jos saan kysyä oletko nainen vai mies? Itsekin jäämässä lapsettomaksi vaikka aina halunnut perheen oma puoliso ei ole koskaan halunnut. En edes tiedä todellista syytä, joskus sanonut että ymmärränkö paljonko se vaatii häneltä olen jättänyt siihen sillä tappelu siitä tulee. Äh kun alkaa väsyttämään. Olen yli 40v ja sinne tais mennä lapset.
T: väsynyt mies
No ei ole seksiä avioliitossa, mutta töissä onneksi hyvä naisoletettu kollega on avannut pari vuotta sitten uuden piirteen itsestään - täysi nymfomaani. Ei saa mieheltään ja minä en saa rouvaltani, joten "ylitöissä" se ratkaisu. Ja aijjaijjai kun päästiin viikon työmatkalle kahdestaan, koko ajan pupustelemassa...
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies vetoaa väsymykseen. Voi hyvin ollakin väsynyt. Olen minäkin monesti iltaisin aivan poikki, mutta meidän ero on ehkäpä siinä, että minä näen monia mahdollisuuksia vaikkapa viikonloppuisin kun nuorin on päiväunilla. Olen spontaani ja olisin valmis vähän erikoisempaan vaikka vaatehuoneessa. :D Tässä suhteessa välillä tuntuu, että minä olen mies näiden juttujen osalta. Mies voi olla kuukaudenkin ilman ja mä tunnen sellasta ärtymystä siitä. Ollut pakko sanoakin hänelle siitä, että häiritsee ja kaipaisin enemmän toimintaa. En kuitenkaan halua syyllistää tai painostaa, mutta kyllä tulee sanottua ..
Meil mies ei ole halunnut seksiä kertaakaan 2,5 vuoteen. Hänellä on todettu testosteronivajaus, mutta koska hän ei kärsi haluttomuudesta, ei halua korvaushoitoa. Minä tunnen syyllisyyttä siitä, että haluaisin erota. Toivon että voisin vielä saada seksiä ennen kuolemaani.
N
Vierailija kirjoitti:
Olemme ulkoistaneet parisuhteemme seksin. Kummallakin on oikeus seksuaaliseen vapauteen, minun olla harrastamatta ja miehen harrastaa.
Samoin, tosin meillä mies ei harrasta ja minä harrastan. Ja nukutaan yhdessä, puhutaan, halataan ja pussataan. Keskinäinen kemia toimii kaikilla muilla tasoilla, paitsi että mies ei vain ole seksuaalinen. Eikä ole tainnut alkuhuumassakaan yhtä intohimoinen kuin itse olin.
Jossain vaiheessa mietin eroa, mies myös. Yhdessä päätettiin, että kumpikin tekee mitä tekee, mutta ei kysellä eikä kerrota. Toivoisin että miehellä olisi tässä seksittömän kymmenen vuoden aikana ollut jotain sutinaa, mutta tuskin on.
Ei ole lapsia tai asuntolainaa estämässä eroa, ei vain ole syytä erota koska rakastetaan toisiamme. Ja mistä sitä tietää vaikka mieheen iskisi joku viidenkympin villitys.
Vierailija kirjoitti:
Samoin, tosin meillä mies ei harrasta ja minä harrastan. Ja nukutaan yhdessä, puhutaan, halataan ja pussataan. Keskinäinen kemia toimii kaikilla muilla tasoilla, paitsi että mies ei vain ole seksuaalinen. Eikä ole tainnut alkuhuumassakaan yhtä intohimoinen kuin itse olin.
Jossain vaiheessa mietin eroa, mies myös. Yhdessä päätettiin, että kumpikin tekee mitä tekee, mutta ei kysellä eikä kerrota. Toivoisin että miehellä olisi tässä seksittömän kymmenen vuoden aikana ollut jotain sutinaa, mutta tuskin on.
Ei ole lapsia tai asuntolainaa estämässä eroa, ei vain ole syytä erota koska rakastetaan toisiamme. Ja mistä sitä tietää vaikka mieheen iskisi joku viidenkympin villitys.
Tämäkin voisi olla ratkaisu mutta miten tuollaiseen edes pääsee, jos ehdotan niin luulen että ei onnistu. Jotenkin pakko selibaatissa elän, helkkari kun ottaa päähän ja ero ajatus käynnissä. En vaan halua erota vaan haluan vaimoni heräävän että en halua mitään muuta kuin hyvää ja seksiä. Hah taitaa olla liikaa pyydetty.
Eihän AP:n tapauksessa ole mitään tekemistä seksittömyyden kanssa vaan sen, ettei ole mitään tunteita toisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin. Ei lapsia, mutta puhumista, tunneyhteyttä ja muuta kosketusta on. Ap:n kuvailemaan suhteeseen en jäisi, se ei kuulosta enää parisuhteelta. Omaan suhteeseeni olen ihan tyytyväinen. Jos joskus tekee mieli niin hoitelen itseni, mutta aika harvoin. Seksi on poissa "silmistä" ja sitä kautta myös poissa mielestä.
Jos saan kysyä oletko nainen vai mies? Itsekin jäämässä lapsettomaksi vaikka aina halunnut perheen oma puoliso ei ole koskaan halunnut. En edes tiedä todellista syytä, joskus sanonut että ymmärränkö paljonko se vaatii häneltä olen jättänyt siihen sillä tappelu siitä tulee. Äh kun alkaa väsyttämään. Olen yli 40v ja sinne tais mennä lapset.
Harmillinen tilanne. Jos haluatte aivan eri asioita eikä suhde muutenkaan toimi, niin järkevintä olisi varmaan erota. Eihän se mahdotonta ole, että nelikymppinen mies saisi vielä lapsen. Tietenkään sitä ei voi tietää etukäteen, eikä sitäkään löytyykö uutta kumppania.
Olen nainen, sinua kymmenisen vuotta vanhempi.
Ei mitään puhumista, tunneyhteyttä, kosketusta? Eroaisin ilman muuta.
Itse olen seksittömässä liitossa, mutta puhumme, tunnemme ja kosketamme.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Seksittömässä liitossa kyllä jaksaa, kunhan on se tunneyhteys ja läheisuus ja sellainen syvällinen ymmärrys.
AP:lla ei ole suhteessaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Teimme sopimuksen: Jos nalli ei pauku niin se paukkuu kylillä
Jos sakset eivät aukene niin käyn muualla
Jos Vittuilet niin ovi on tuossa
Panemme nykyään noin kaksi kertaa viikossa ja saan suikkii aina kun lahjon
Mun miehellä ei sakset kyllä aukee seksissä. Eikä mullakaan, jos takaapäin. Aika harvoin panette. Vaimo ainakin joutuu käymään kylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Seksittömässä liitossa kyllä jaksaa, kunhan on se tunneyhteys ja läheisuus ja sellainen syvällinen ymmärrys. AP:lla ei ole suhteessaan yhtään mitään.
Juuri näin. Emme kaipaa seksiä, meillä on paljon enemmän.
Olisi saanut seksiä vaikka joka päivä mutta mies ällötti niin paljon etten pystynyt. Ei ollut hänessä vika, vaan minussa etten viehättynyt enää seksuaalisesti hänestä. Otin eron ja sain miehen josta syttyy. Joten, haukkukaa vaan, seurasin sydäntäni (tässä tapauksessa ehkä seksuaalisuuttani) enkä järkeä. Erosta tosin jo 26v.
Monen mielestä olen varmaan turhamainen ja itsekäs.
Meitä yhdistävät kiinnostavat työkuviot ja alakouluikäinen lapsi. Seksiä ei ole ollut jotain kuuteen vuoteen. Ei haittaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Harmillinen tilanne. Jos haluatte aivan eri asioita eikä suhde muutenkaan toimi, niin järkevintä olisi varmaan erota.
Kiitos ymmärryksestä! Kiva kun vastasit tuli hyvä olo.
Mutta on todella harmillinen tilanne, tiedostan että mahdollista vielä olisi kun olen mies. Mutta vaatii suuren päätöksen, jätänkö puolison jonka kanssa tosiaan ollut 20 vuotta? Kasvettu, koettu ja nähty yhdessä paljon.
Heräsin jotenkin tähän viime vuonna että nyt pitää tehdä jotain, onko 40v kriisi vai mitä? Mutta jotenkin jäänyt jostain paitsi.
Olen tämän tosiaan nostanut esille ja jotenkin hyväksyn että voin mahdollisesti elää ilman lapsia / perhettä vaikka se sattuisi.
mutta sitten tulee vielä se läheisyys miksi siitäkin pitäisi luopua, ei vaan ole mitään halua toisella seksiin. Mutta silti tiedän että hän on ihan tyytyväinen suhteeseen.
En halua uhrata elämääni ja näivettyä jossain "kaveri" suhteessa. Jatketaan sitten vaikka kavereina, jos se on toiselle osapuolelle aivan välttämätöntä. En kuitenkaan usko, että on.
Vierailija kirjoitti:
Lähden tästä muutaman vuoden kuluttua kun saan talousasiani sopivalle tolalle. Eipä sitä seksiä sitten ole yhtään enempää mutta en jaksa enää tätä yksinäisyyttä ja kosketuksen puutetta. Minkäs teet kun ei miestä kiinnosta yhtään.
Jotain samaa täällä. Ei ole aina niin helppoa ollut kestää yksinäisyyttä, mutta ollaan oltu yhdessä jo 27 vuotta. Ja kuitenkin kiistamaton fakta on se, että on paras ystäväni. Ja introverttina minun on ollut ehkä sinua helpompi sopeutua. Ja mistä sitä tietää, vaikka jotain pientä neurojuttua olisi jeesaamassa, koska en ole koskaan halunnut/toivonut sitä, että vieraat ihmiset koskee edes halausasteisesti. Vain lähimmille sallittua. Me sovittiin silloin kun toisillemme luvattiin, että ylä- ja alamäet. Olen sopeutunut. Nyt asennoidun vaan "seesteiseen" vierekkäin kulkemiseen. Ja jos tiemme eroaisi jostain syystä joskus, jatkaisin yksin.
Täällä tyhmät akat valittaa että miestä ei seksi kiinnosta eikä mies pane. Kyllä se mies panee ja kyllä sitä kiinnostaa, mutta sitä ei vaan kiinnosta sen oman, lihoneen ja kulahtaneen akkansa kanssa. Vetoaa kotona, ettei jaksa ja voivoi kun on työstressiä, mutta on viikonloppuna paneskellut kuin kani jonkun vetovoimaisemman kanssa. Katsokaa naiset peiliin ja miettikää oikein hartaasti, mikä mahtaa olla syy siihen ettei miestä kiinnosta....
Nussiminen on vanhanaikaista ja hikistä hommaa. Karvoja suupielet täys jne...
-Kylmis