Anoppi alkoi haistatella, katkaisin välit kokonaan
Katkaisin välit anoppiin totaalisesti jo 4 vuotta sitten, kun sain tarpeekseni haukkumisesta (minun haukkumiseni vielä siedin, mutta kun mukaan vedettiin vanhempani ja jopa kummini, niin sitten meni kuppi nurin). Tein miehelleni selväksi, että hän valitsee joko äitinsä tai minut (joo, karua ja tylyä, tiedän), mutta oma mielenterveyteni ei olisi enää kestänyt sitä tilannetta. Mieheni valitsi minut ja on sen jälkeen käynyt kotonaan tasan kerran - pikkusiskonsa ylppäreissä.
Elämä on paljon helpompaa, kun ei tarvitse miettiä, millä tuulella hän on milloinkin. Vierailut olivat henkisesti niin raskaita, että tulin fyysisesti pahoinvoivaksi jo 10 km ennen anoppilaa, eikä tarvitse kuunnella jatkuvaa valitusta siitä, kun ei käydä ja miksi ei käydä ja koska tullaan seuraavan kerran.
Kommentit (8)
Minä puolestani söin äsken kilon makaronilaatikkoa ja nyt on huono olo
Minä en ole koskaan kelvannut anopilleni, koska en ole lääkäri kuten hänen toinen miniänsä, toki olen toimitusjohtaja mutta mikään ei riitä. Hääpäivänäni hän sanoi minulle päin naamaa ettei tule koskaan hyväksymään minua miniäksi, koska (mielistelevä) siskoni olisi ollut parempi vaihtoehto. Onnekseni mieheni puuttui heti asiaan ja teki äidilleen selväksi että hän menee kanssani naimisiin, halusi hän tai ei. Anopista ei kuulunut aikoihin mitään, ja kun menimme hänen luonaan käymään, hän alkoi taas arvostelemaan minua, silloin sanoin hänelle että nyt riittää, en suostu olemaan hänen sylkykuppinaan. En ole vuosiin ollut anoppini kanssa missään tekemisissä, mieheni käy harvakseen hänen luonaan. En ole katunut päätöstäni, ihana tunne kun pääsin hänestä eroon, elämä on paljon helpompaa meille kaikille. Ihanat ystävät ovat korvanneet anoppini täysin <3
Minä äsken pieraisin kovaäänisen tärräyksen. Nyt haisee paska.
Meillä anoppipuoli oli aika tyranni. Puhui pahaa suoraan puhelimen välityksellä meistä,sekä miehen isästä. Haukkui miehen muita sisaruksia. Sanoi suoraan,että on pakko kaataa tää kaikki "paska" mieheni niskaan. Mieheni yritti sanoa kauniisti,voisko lopettaa negatiivisen ajattelun. Ei ottanut kuuleviin korviinsa. Lopulta minä otin asian puheeksi anoppipuolen kanssa,kun alkoi jo vaikuttamaan miehen mielialaan ja meidän perhe-elämään anoppipuolen käytös. Riitahan siitä tuli,koska en olisi saanut millään lailla puuttua asiaan. Nuorimmaisemme oli tuolloin reilu kuukauden,joten hormonit vaikuttivat ja sanoin todella suorat sanat. Sen jälkeen ei olla oltu yhteyksissä. Mieheni isä ja anoppipuoli asuvat 500km päässä meistä. Kerran olemme käyneet sielä ja anoppipuoli oli lähtenyt pois ,kun olimme sinne tulossa. Ei kuulemma ollut valmis tapaamaan/sopimaan vuoden takaisia asioita. Hyvä,että puutuin. Sen jälkeen perhe-elämämme on taas rauhoittunut ja vaikuttanut kaikkeen positiivisesti.
Aikaa kulunut 4 vuotta ja vielä sä jaksat jauhaa asiasta?
Jännittävä tää sun blogi