Tupakoimattomat!!!
Olen ollut polttamatta parisen kuukautta ja nyt on ilmennyt eräänlainen ongelma...
Mun mies nimittäin polttaa ihan hirmuisesti ja en pysty enää suutelemaan häntä ollenkaan.
Hänen koko suun ympärys haisee.
En pysty antamaan pusua, kielarista puhumattakaan.
Miten ootte ratkaiseet ongelman, jos mies ei suostu lopettamaan?
Kommentit (6)
Itse lopetin tupakoinnin aikoinaan kun aloimme yrittämään lasta (ja tärppi kävikin heti). Mieheni jatkoi vielä tupakointia, vaikka olimme sopineet että hänkin lopettaa kun tärppää.
Ja niin hänen oli lopulta pakko lopettaa se tupakointi ihan kokonaan kun joutui nukkumaan sohvalla 3kk; minulta nimittäin tuli aina oksennus, kun hän tuli lähelleni, enkä voinut sietää hajua. Ja muutenkin tupakan haju alkoi tehdä niin pahaa, ettei se yhteiselo olisi muuten onnistunut.
Joten ymmärrän ongelmasi. Ei meilläkään pussailtu, ei edes halailtu tuona aikana. Joten miehen oli pakko valita (enkä siis tehnyt sitä missään nimessä kiusallani. haju vain teki niin pahaa.)
Onneksi sauhuttelun lopetus sujui mieheltäkin helposti, sillä olimme jo niin kauan aikaan sitä ennen päättäneet, että meistä tulee sitten savuttomia vanhempia lapsillemme, jos niitä suinkin vain saamme.
t: 8 vuotta täysin savuton pariskunta kera kolmen ihanan lapsen! :)
Itse olen ollut nyt 3kk tupakoimatta, tosi hyvä fiilis! Mieheni polttaa vain ottaessaan olutta eli n. kerran viikossa, ei välttämättä niinkään usein. Nykyään minua etoo tupakanhaju mielettömästi, haistan tupakoitsijat jo kauas ja se haju on kamala! Varsinkin jos puhuu tupakoitsijan kanssa, se hengenhaju...huh.
Että neuvoja ei ole, mutta ymmärrän yskäsi.
Tein vielä toisen emämokan! Katsoin telkkarista olet mitä syöt ohjelmaa ja siinä se dr Gillian pyysi lihavia näyttämään kieltä, kun kielestä näkee kuinka kroppa voi.
Pyysin sitten miestäni näyttämään kieltänsä ja voi yäk, kun meinas oksennus lentää! Se terva oli oikein " pallona" kielen päällä ja se haju hyihyihyi!!!
En saa koskaan sitä näkyä mielestäni... Eipä sekään innosta suutelolle miehen kanssa.
En suostunu oikeesti pussailemaan mieheni kanssa ennekuin hän tupakan polton lopetti. =D Ja sitten kyllä lopetti!
Meidän ystäväpiirissä polttaa enää muutama harva. Muut ovat onnistuneet lopettamaan savuttelun. Täytyy hattua nostaa!
Yksi ystävistämme alkoi saada keuhkoauhtauman oireita alta 3kymppisenä poltettuaan 10 vuotta naapurimaan halvempia tupakoita. Vasta lääkärissä käynti pysäytti ja nyt on ollut kuukauden polttamatta.
Mun mies ei pese hampaitaan, ja hyi hitto että joutuis sen kanssa pussailemaan, yök, ei! Meillä olisi helppo ratkaisu ongelmaan se, että mies pesisi hampaat, mutta ei! Ollaan siis pussailematta!