Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Se käyttää sua vaan hyväkseen!" Totesi äitini, kun kerroin tavanneeni kivan miehen

Vierailija
12.11.2024 |

Joka on ainakin omien sanojensa mukaan hyvinkin kiinnostunut minusta. Kannattaisiko toi juttu kuitenkin nyt lopettaa heti alkuunsa, kun on alkanut epäilyttää miehen puheet (miksi hän edes minusta olisi oikeasti kiinnostunut?)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on katkera.

Vierailija
2/7 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikea tietää. Kun ei tunne miestä. Joko äiti on oikeassa että aistii jotain, mitä siis tai sitten hän sanoo muuten ikäviä asioita, vahingossa, tavan vuoksi? Joillakin on tapana lytätä muiden haave, vaikka joku minitalo tontilla, siitä on vain vaivaa tyyliin. No ehkä miehistäkin voi olla haittaa ja vaivaa, jos se on väärä. Tai ei tunne hyvin. Pitäisi ehkä ensin tutustua mikä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on mustasukkainen.

Äitisi haluaisi kanssasi lesbosuhteeseen.

Vierailija
4/7 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini pilasi mun suhteen ennen kuin se alkoikaan. Olen ihastunut yhteen mieheen, mihin äiti on ollut ihastunut jo ennen mua.. Mies liikkuu samoilla seuduilla kuin missä äidin asuintalo.on.

Mies oli kyselly minusta äidiltäni sen jälkeen, kun kerran olin jutellut jotain hånen kanssaan aidan yli. (Oli alkanu juttusille äitini kansaa jalkakäytävällä)

En tiedä mitä äitini on sille miehelle, mutta jotain mielenkiintoista ilmeisesti, kun hän käänsi päänsä minusta poispäin, kun ohitti viimeksi vähän kauempaa

Vierailija
5/7 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*on sanonut*

Vierailija
6/7 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanon herkästi noin kun omat suhteet ovat olleet todella huonoja. En tiedä miksi kun eihän kyse edes ole minun elämästä?

Vierailija
7/7 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaikea tietää. Kun ei tunne miestä. Joko äiti on oikeassa että aistii jotain, mitä siis tai sitten hän sanoo muuten ikäviä asioita, vahingossa, tavan vuoksi? Joillakin on tapana lytätä muiden haave, vaikka joku minitalo tontilla, siitä on vain vaivaa tyyliin. No ehkä miehistäkin voi olla haittaa ja vaivaa, jos se on väärä. Tai ei tunne hyvin. Pitäisi ehkä ensin tutustua mikä se on.

Ei ole tavannut tätä miestä, nähnyt vaan kuvan. Mutta ehkä ajattelee, että on liian komea mulle tjtn.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi