Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen Suomen paikkakunta Lohjan lähellä, häh?

Vierailija
12.11.2024 |

Miljoona vuotta sitten matkustin tonne jonnekin bussilla. Kun bussiin astuin niin unohdin minne olin menossa. Unohdin sen paikan nimen. Joten sanoin sille lipunmyyjälle että "Se on jokin eläin!" Niin: sen paikkakunnan nimi oli jokin eläin. Ei mitään aavistusta mikä eläin. Mutta siis, en ollut matkustamassa Lohjaan, Karjalohjalle, Karjaalle, Sammattiin, Tammisaareen, Kiskoon, Pohjaan,... koska yksikään noista paikkakunnista ei ole eläin! Jokin eläin sen paikkakunnan nimi oli. Mutta mikä? Mikä eläin? Mikä paikkakunta? Jossain Lohjan lähellä!

Se oli vähän hassua että jouduin arvuuttelemaan lipunmyyjää että minne ihmeessä minä oikein haluan mennä. Muistin vaan että olen menossa paikkaan jonka nimi on joku eläin. Lipunmyyjä tajusi minne olin menossa. Itse en tajunnut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saukkola?

Vierailija
2/2 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saukkola?

Kiitos vastauksestasi. Ehkä olet oikeassa. Joudun nyt googlailemaan tuota jotain ihmeen Saukkolaa josta en ole ikinä kuullutkaan, josta en mitään tiedä.

Muistaakseni silloin aikoinaan asuin Helsingissä tai ehkä Tammisaaressa. Ja muistaakseni tahdoin vierailla Kiskossa serkkuni luona jolla oli talo maaseudulla, siis "maalaiskoti", joten tietysti siellä oli tosi kiva vierailla, tosi kiva viettää aikaa "maalla". Kun kysyin häneltä miten voisin keskellä päivää tulla hänen luokseen niin hän neuvoi minua tulemaan johonkin toiseen kuntaan bussilla. Koska siinä jossain toisessa kunnassa hän kävi päivittäin autolla töissä. Joten sinne minä menin. Ja sieltä hän sitten otti minut työpäivänsä päätteeksi autoon kyytiin.

Mutta oikeesti mulla ei ole yhtään mitään aavistusta mikä ihmeen paikka se oikein oli. Joku paikka jossa oli bussiasema. Ja sieltä bussiasemalta mun serkku mut haki. Joku eläin sen paikan nimi oli.

Nyt kun alkaa vanheta niin alkaa oikeesti ihmetellä että missä ihmeen paikoissa sitä oikein joskus on tullut käytyä. Ei sitä nuorena ihmetellyt. Nuorena oli jostain ihmeen syystä ihan täysin normaalia käydä ihan ihme paikoissa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän