Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuin ruokaostosten tekoon Woltin kautta ja pyristelin siitä eroon

Vierailija
12.11.2024 |

Miten nopeasti totuinkaan siihen että minulle kuljetetaan kotiin ruokatarvikkeet. Kun päätin että pitää taas itse ruveta käymään kaupassa, ihan taloudellisista syistä, tuntui oudolta ajatella että olin oikeasti koko aikuiselämäni käynyt itse kaupassa pari-kolme kertaa viikossa. Kesti hetken tottua siihen taas.

Mulla ei ole autoa joten koko viikon ruokia en saa ostettua kerralla. Vähintään kaksi kauppareissua viikossa on tehtävä. Lisäksi unohtelut ja tilapäiset tarpeet johtavat siihen että yleensä kolmesti pitää käydä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas aloin tietoisesti käyttämään cittarin kotiinkuljetuspalvelua, koska asun melko kaukana kaupoista eikä autoa ole. Ja tulee itse asiassa halvemmaksi näin, kun voin valita isompia pakkauskokoja jne. Wolt varmasti tulee kalliimmaksi

Vierailija
2/4 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autottomalle Wolt on aivan superedullinen. Nykyäänhän on myös Wolt+ -palvelu, jossa kiinteällä kuukausihinnalla saa suuren osan kuljetuksista ilmaiseksi. Ja kyllä oman auton kulut lienevät monelle iso menoerä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo , ja täällä maaseudulla, mistä kauppaan on 60 km ei mitään Woltteja edes ole.

Vierailija
4/4 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu täällä. Tilasin kaupasta ruokaa eoltilla ja myös noutoruokaa woltin kautta varmaan ainakin pari vuotta, mutta nyt olen jonkin aikaa käynyt taas itse kaupassa. Näin on parempi, mutta aluksi oli hankalaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi