Mistä vanhat kaiteet rivariasunnon yläkertaan vieviin portaisiin? (Turku)
Olis liikuntaongelmia ja tarvitsisin sellaiset. Portaiden toisen puoleinen kaide ei enää riitä.
Vanha puutalo, ja 1970-luvulta, eli toiveena sen ajan retroa. Puuta mielellään siis, metallinen ei oikein sovi tänne. Uudet ovat kalliita, esim. sisäänkäynnin metallikaide maksoi yli 400e.
Jossain on kuulemani mukaan yritys, joka myy mm. käytettyjä ovia ja ikkunanpokia ym. purettujen rakennusten jäämistöä, mutta missä? Telkussa oli kerran joku ohjelma tästä.
Kiitoksella ottaisin vinkkejä vastaan.
Kommentit (9)
Netissä näyttää olevan rakennustarvikkeiden kirppis PURKUTORI, laita sinne ilmoitus ja katso olisko jotain sopivaa tarjolla myynti-ilmoituksissa.
Voit myös teetättää esim. amiksessa, ei ole pahan pintaista, tekevät oppilastyönä.
Vierailija kirjoitti:
Voit myös teetättää esim. amiksessa, ei ole pahan pintaista, tekevät oppilastyönä.
Tätä suosittelen. Vanhemmille on opiskelijat tehneet portaat ja eteisen kaapit koulutyönä. Taisivat olla sisustusartesaaneiksi opiskelevia. Näin saa ainakin mitoiltaan täydellisen.
Hämeenlinnassa on myös Metsälän navetta. Porvoossa muistaakseni myös joku. Facebookissa on erilaisia myyntiryhmiä. Miesystävä myi ihan Torissa muutaman purkuoven eli sieltä voi myös etsiä.
Oi, ihanaa, mä alan nyt katsella tätä tarjontaa! Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Oi, ihanaa, mä alan nyt katsella tätä tarjontaa! Kiitos!
Olen siis ap.
Turun kaupungilla on Työpiste, joka työllistää esim pitkäaikaistyöttömiä. Siellä on olemassa puutyö-osasto, löydät yhteystiedot Turku.fi kautta, palvelujen yhteystiedot. Kannattaa ainakin kysyä.
Eikö torissa ole. Tai facessa?
En kumpaakaan itse käytä, mutta työkaverit tehneet noista ihan ihme löytöjä.
Ihmettelen että sulla on okt, mutta ei varaa ostaa kaidetta. Onko tää taas jotain ihme itaruutta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö torissa ole. Tai facessa?
En kumpaakaan itse käytä, mutta työkaverit tehneet noista ihan ihme löytöjä.
Ihmettelen että sulla on okt, mutta ei varaa ostaa kaidetta. Onko tää taas jotain ihme itaruutta.
Ei minulla ok-taloa ole, vaan halpa rivarikämppä. Ei alle tonnin työkyvyttömyyseläkkeellä oikein ostella ja rellestellä. Kaikilla ei ole asiat niin hyvin kuin ehkä sinulla on. Kannatan myös kaikessa kierrätystä ja lajittelua.
Ja miksi työkaverisi sitten ostavat vanhaa ja tekevät noita löytöjä? Eivätkö he ihmetytä sinua?
Onneksi olen aika lujaa tekoa, enkä anna tällaisten kommenttien mennä ihon alle. Mutta mieti jatkossa miten kohtelet köyhimpiä. Ja kun on vielä minuakin onnettomammassa asemassa olevia. Mukavaa syksynjatkoa!
Billnäsissä on Rakennusapteekki, mutta lienee liian antiikkia ja tuskinpa ihan porraskaiteta myyvät.