Onko parisuhteesi päättynyt puolison valehteluun? Minkälaisiin valheisiin?
Haluan vähän perspektiiviä omaan tilanteeseeni. Mieheni on valehdellut minulle useammin kuin kerran suoriin kysymyksiin, jotka liittyvät naiseen, joka on kuulemma vain ystävä. Kun valheet tuli ilmi, hän perusteli sitä sillä, ettei uskaltanut mulle vastata totuudenmukaisesti, ettei tule riitaa. Näistä jatkuvista suorista valheista ei sitten kuulemma ole tarpeen loukkaantua. Mp?
Kommentit (3)
Tuollainen ihmeellinen valehtelu liittyy uskottomuuteen, pettää naiskaverin/kavereiden kanssa.
Mulla eks valehteli oikein urakalla sen jälkeen kun naapurin nainen laittoi kuvakaappaukset eksän hänelle lähettämistä viesteistä, kertomansa mukaan oli kuulemma vaan iskemässä kaverilleen naista ja että naiset muutenvaan lähettävät hänelle alastonkuvia, vaikkei hän ole niitä pyytänyt.
Ja sitä valhetta se rotta jankkas useamman kerran, kuvitteli olevansa aivan 100% uskottava ja että minä vain ylireagoin, olen vainoharhainen ja haluan vaan riitaa hänen kanssaan. Huusi ja jopa kävi käsiksi, ei myöntänyt mitään. Jätin hänet ja nyt vielä vuoden jälkeen haikailee perään vaikka uusi nainen istuu vierellä(ei siis tämä, joka viesteistä kertoi).
Jätä se sika