Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa riittää vaan kierukka?

Vierailija
11.11.2024 |

Seurustelun säännöt eivät ole minulla hallinnassa kun pitkä liitto takana. Tai turvallisuudestahan nyt puhutaan. Eli minulla on Mirena-kierukka. Olen tapaillut nyt 1.5kk yhtä miestä ja seksi tuli kuvioihin hetki sitten, kondomin kanssa tottakai. Puhuttiin viimeksi että hankalaa sen kanssa, tai huomaa että miehellä laskee potenssia kun laittaa sitä ylleen, sanoi että "mietin pitää käydä testeissä niin pääsisi tämän kanssa sähellyksestä" mutta missä vaiheessa luottaisitte siihen? Että olla vaan kierukan turvin? Raskaus olisi ehdoton no no, tietysti taudit myös. Mies itsessään on oikein asiallisen oloinen kaveri.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testien jälkeen luottaisin, Mirena pitää raskauden loitolla.

Vierailija
2/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kondomi suulla paikoilleen niin ei seisokki laske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kondomi suulla paikoilleen niin ei seisokki laske.

Valitettavan monet naiset eivät osaa laitta kondomia kunnolla miehen uljaana seisovan kalun päälle😭

Vierailija
4/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmaan osaakaan. Ap

Vierailija
5/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäsin

Vierailija
6/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pointti käyttää kierukkaa a) sinkkuna b) samaan aikaan kondomin kanssa? Mitä olen ymmärtänyt, niin monelle kierukasta tulee sen verran sivuvaikutuksia, että en ainakaan itse ottaisi sitä ihan muuten vaan. Mutta vastauksena kysymykseesi, kyllä minä testeihin luottaisin - ja itse käynkin testeillä jo hyvissä ajoin, että ei sitten tarvitse tapailusuhteen alussa miettiä sen suhteen mitään, vaan esim. suuseksiä voi harrastaa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme