Suomalaiset on sairasta kansaa
Mielenterveysongelmat veivät jo yli 100 000 suomalaista pitkälle sairauspoissaololle vuonna 2023
https://www.kela.fi/ajankohtaista/mielenterveysongelmat-veivat-jo-yli-1…
Kommentit (54)
Väkivallantekijät ovat usein sairaampia kuin uhrit
https://www.riku.fi/rikosuhripaivystys/riku-lehti/riku-lehti-1-2016/onk…
Venäjällä mielenterveysongelmia ei tunnusteta.
Tunnustetaan kyllä se, että vähän väliä joku sotilas ampuu kaikki tupakumppaninsa läjään.
Ja kasvaa kokoajan ja tulee kasvamaan. Syy ei ole siinä että suomalainen ihminen on sairas, syy on siinä että yhteiskunta missä suomalainen ihminen elää on sairas. Se on vedetty täysin pois juuristaan, ihminen siinä mukana
Ei ne "Asiantuntijat" tajuu sitä ongelmaa oikeesti koska ne on itekki sen paskan keskellä :D Sen takii ne ei koskaan osaa sanoa mitään järkevää
Katsokaa luontoa, jos sä heität eläimen omasta elinympäristöstään täysin valheelliseen häkkiin puhelimien kanssa ja syötät sille propagandaa aamusta iltaan ja omia ohjelmias ni tottakai se sekoo koska sen omat juuret vedetään pois. Sil ei oo enää mitää mihin tarttua, se on vaan puskettu täyteen valheita
Petteri Orpon sanoin: Suomalaiset ovat perin sairasta kansaa.
Hän on siihen suurin syyllinen tällä hetkellä. On siinä meillä johtaja.
600 000 suomalaista käyttää masennuslääkkeitä, vaikka virallisesti olemme maailman onnellisin kansakunta.
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpon sanoin: Suomalaiset ovat perin sairasta kansaa.
Hän on siihen suurin syyllinen tällä hetkellä. On siinä meillä johtaja.
Pikkuinen sydänkohtaus-napoleon-pappa
Tuhoava johtamistyylisi paljastunut alaisillesi:
https://ensiapuryhmatoiminta.weebly.com/ryhmauml--ja-johtamisteorioita…
Johtajuus
Asiantuntijaorganisaation johtaminen : tuhoavasta johtamisesta hyvään johtamiseen
Vierailija kirjoitti:
600 000 suomalaista käyttää masennuslääkkeitä, vaikka virallisesti olemme maailman onnellisin kansakunta.
Syynä on varmasti ihan elintavat - ja ympäristö. Pimeys ja talven kylmyys on niitä asioita, joiden keskellä joutuu elämään. Tämä ei vaan ole luontaista ihmiselle. Kliseeeee, mutta realismia.
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä mielenterveysongelmia ei tunnusteta.
Tunnustetaan kyllä se, että vähän väliä joku sotilas ampuu kaikki tupakumppaninsa läjään.
Se, että tämä sai pelkkiä alapeukkuja, vaikka on totta, kertoi sen minkä halusin pikku testilläni todistaa:
Iigorien ketju, taas kerran.
Asioista on parempi keskustella ennen, kuin niistä tulee ongelmia. Jäyhän suomalainen kansan perustavaa laatua oleva ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vain me itse voimme muuttaa suunnan.
Olen onnellinen kun en enaa asu Suomessa. Muutin ulkomaille jo 15 vuotta sitten. Suosittelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen kun en enaa asu Suomessa. Muutin ulkomaille jo 15 vuotta sitten. Suosittelen
Iigorien toistuva ehdotus, minkä ne kirjoittaa jostain VKK:n päämajasta käsin Suomen tukijärjestelmästä nauttien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täältä Suomesta pois muuta, jos rahkeet ei riitä.
Marin ex viisikko hallinto hehkutti suomalaisten onnellisuutta - propagandaa - joka päivä että sai kaikessa rauhassa tuhota samaan aikaan suomalaisten talouden ja ostovoiman...
Vierailija kirjoitti:
Marin ex viisikko hallinto hehkutti suomalaisten onnellisuutta - propagandaa - joka päivä että sai kaikessa rauhassa tuhota samaan aikaan suomalaisten talouden ja ostovoiman...
Bäckman on tänään joka ketjussa.
Pahoinvointivaltio Suomessa tehdään pahoinvointia toisille tietoisesti. Ei ihmekään, että tilastot huutaa punaista