Mies vastasi "Ai"
Loukkaantuisitteko jos seurustelukumppani vastaisi "Ai" siihen että oletkin jo tulossa takaisin työtilaisuudesta?
Minusta se oli loukkaavaa, koska en itse koskaan vastaisi niin.
Meillä on muutenkin ollut vähän riitaa.
Kommentit (58)
Mahtaa elämä olla vaikeaa, jos mieli on noin herkkänä ja negatiivisena.
Vierailija kirjoitti:
Erotkaa.
Miksi?
Ite oon kanssa herkkä sanoille, tuo tuntuisi epäkohteliaalta. Mutta jos asiat muuten reilassa, ni yksi "ai" ei merkkaa yhtään mitään.
Ei kävisi mielen vieressäkään loukkaantua😂
Kyllähän mä tuon vähintään veetuiluna ottaisin.
Vierailija kirjoitti:
Erotkaa.
Moro ja näkemiin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mä tuon vähintään veetuiluna ottaisin.
Niin, varsinkin kun se ei ole tyypillistä.
Ap
No en kyllä loukkaantuisi. Anna nyt edes vähän kontekstia. Ehkä oli odottanut sen tilaisuuden kestävän pidempään. Ja mitä sitten? Olisko ollut jotain muuta yhteistä tekemistä ja nyt mies on sitten kehittänyt jotain muuta ajankulua.
Vai? Ai?
Mitä sitten odotit?
Toi on tosi töksäytetysti sanottu. Mutta ehkä miehet ei aina ajattele sanomisiaan. Plus itse pms-aikaan helposti ylidramatisoin asioita :D Tosin en silloinkaan ahdistu kenestäkään muusta kuin itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä loukkaantuisi. Anna nyt edes vähän kontekstia. Ehkä oli odottanut sen tilaisuuden kestävän pidempään. Ja mitä sitten? Olisko ollut jotain muuta yhteistä tekemistä ja nyt mies on sitten kehittänyt jotain muuta ajankulua.
Vai? Ai?
Mitä sitten odotit?
Odotin että hän olisi ilahtunut yhtä paljon kuin minäkin, että ehdimme vielä viettää aikaa yhdessä.
Ap
Se on odottanut että saa olla rauhassa ja touhuta omiaan.
Miten tuohon ois pitänyt suhtautua?
"Oi rakas, ihanaa kun tulet jo kotiin, olenkin niin odottanut sinua!"
Itsellä ainakin on ollut hienoinen turhautuminen jos olen laskenut sen varaan, että saan latautua omissa oloissa ja toinen muuttaakin suunnitelmia niin ei tuossa oikein muutakaan voi sanoa.
Kyllä nyt on loukkaantumisen syyt ihan kohdillaan...emmä kestä :-)
Ai... 🥺