Mies tullut yöllä juopottelureissulta kotiin ja syönyt jääkapista piirakoita ja pasteijat.
Jotka piti tänään syödä yhdessä koska on isänpäivä. Mustikkapiirakasta mies oli syönyt melkein puolet. Sanoin eilen miehelle vielä että syödään ne vasta huomenna.
Kommentit (26)
Ha ha, seurusteletkohan minun entisen miehen kanssa. Ei tuossa auta muu kuin kipasta ruokakaupassa? :)
Mitä sitten. Todennäköisesti se mies tuli kotiinsa, missä sä loisit.
Avasi omistamansa jääkaapin oven. Otti sieltä maksamansa ruuat ja söi ne maksamansa talon sisällä, maksamansa ruokapöydän ääreessä. Istuen maksamallaan tuolilla.
Samalla kun sinä vedit zz miehen maksamalla sängyllä.
Enkä kyl tiedä kun nykynaiset kyseessä onko toi isänpäivän viettokaan ihan varmaa. Saattaa se isä löytyä jostain ihan muualta.
Saiko muka hyytelö olla koskemattomana?
Tästäkin syystä meillä on kaksi jääkaappia, joista toinen on lukkojen takana ja minulla ainoa avain.
Vierailija kirjoitti:
Pulinat pois ja kulli suuhun, nyt on isänpäivä.
Tarkoitathan että vaimon suuhun eikä..
Vierailija kirjoitti:
Söikö myös lasten vanukkaat? :D
Vanukkaat otti taskuun kun lähti baariin!
Vierailija kirjoitti:
Avasi omistamansa jääkaapin oven. Otti sieltä maksamansa ruuat ja söi ne maksamansa talon sisällä, maksamansa ruokapöydän ääreessä. Istuen maksamallaan tuolilla.
Enkä kyl tiedä kun nykynaiset kyseessä onko toi isänpäivän viettokaan ihan varmaa. Saattaa se isä löytyä jostain ihan muualta.
Ap se siinä jatkaa naisvihaketjuaan. Olet kyllä säälittävä sontaläjä. Tänään osattomaba Kadehdit isää haluten pilata katkeruudellasi koko palstan.
Mieheni teki samaa että syö kaikki herkku ruuat kun tulee kännissä kotiin. Olen alkanut tekee sille ylimääräisiä ruokia sitten ettei se syö kaikkea.
No nehän olivat isänpäiväruokia. Miehellä oli ehkä kovempi nälkä yöllä kuin nyt päivällä ja haluaa nukkua rauhassa. Ihan viisaasti tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap se siinä jatkaa naisvihaketjuaan. Olet kyllä säälittävä sontaläjä. Tänään osattomaba Kadehdit isää haluten pilata katkeruudellasi koko palstan.
Sinä se kyllä pilaat palstan kielenkäytölläsi. Oletko aikuinen ihminen?
eri
Mun ex söi kans älyttömiä määriä. Kerrankin olin ostanut kilon paistin ja syötiin illalla yhdessä. Hykertelin tyytyväisenä että nyt saa kunnon eväsleivät töihin niin eikös tää mulkero ollu yöllä vetänyt koko loppupaistin, voi vee!
Vierailija kirjoitti:
Ha ha, seurusteletkohan minun entisen miehen kanssa. Ei tuossa auta muu kuin kipasta ruokakaupassa? :)
Sinäkö aina kipaisit ruokakaupassa tuollaisen jälkeen? Miksi miehesi jätti sinut?
Kiva isänpäiväketju. Rökitetään oikein porukalla miehiä ja kun ei muuta keksitä niin otetaan aiheeksi yksinkertaisesti syöminen. Itselläni on maailman ihanin mies ja lasteni isä. Aivan oma valinta.
Hyvä pitää tuollaiset houkuttimet kaapissa kyllä se mies sieltä kotiin vääntäytyy aikanaan!
Vierailija kirjoitti:
Paljon muutakin on tehtävissä. Esimerkiksi voi hankkiutua eroon äijästä.
Vierailija kirjoitti:
No toivottavasti isä löytyy jostain muualta. Tämä sinun satusi on sukur*tsainen dystopia.
Saahan se isä vaikka aamuyöllä syödä ne. Onhan se kuiten kello sunnuntain puolella.