Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin todella hernona ja itsetuhoinen pitkään. Ykskaks aivoissani muuttui jotain nukkuessani ja sain rauhan. Ketään muuta?

Vierailija
10.11.2024 |

Olin erittäin hermostunut, masentunut, itsetuhoinen ja vuosia. En olisi enää jaksanut. 

Sitten eräs kerta menin nukkumaan normaaliin tapaan ja kun heräsin, niin olo oli erilainen. Iloisempi, varmempi, vahvempi, rauhallinen. Löysin sisäisen ääneni, sen aidon minän. 

En ole varma, liittyykö se uneen jonka näin tuona yönä. Se oli ainoa kohta jonka muistan ja laitoin sen merkille erityisen painokkaasti nukkuessanikin. Se oli kuin herätys mutta unessa. 

Siinä oli kasvot, lempeät. Oli polku/tie ja nämä kasvot suurena tien päässä, kuin aurinko joka valtasi koko polun mutta niissä oli lempeät mutta määrätietoiset naisen kasvot. Jotenkin tuttavallinen mutta en tiedä mistä. 

Tämä nainen levitti kätensä tielle/polulle ja sanoi ilman sanoja unessa, niin, että jotenkin vain se informaatio vain tuli päähäni, että polku on muutettavissa, että minun on vain uskottava siihen. 

Ja hätkähdin tuohon. En ajatellut sen enempää mitään kun heräsin mutta olotilani oli erilainen, luottamus elämään oli palannut. 

Ei tämä teistä kuulosta monistakaan varmasti miltään tai todelta mutta minulle se on totta. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hieno uni. Miten meinaat muuttaa polkua? 

Vierailija
2/12 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt joskus vahvoja ja hyviä unia, joilla on ollut pitkään merkitystä. Nyt kun olen käyttänyt joitain lääkkeitä nukahtamiseen, niin en muista unia, mikä on tosi iso harmi. Varsinkin ketipinor, mikä oli virhekokeilu, vaikutti noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saisin rauhan jos verta ja lihaa oleva mies tekisi sellaisen sovinnon kanssani että oltas edes puheväleissä ja voitaisiin vaihtaa jokunen ajatuskin normaalisti. Siitä voisi hymykin lopulta nousta kasvoille kun en ole sen jälkeen varmaan ollenkaan kun olin jotain 20v. Huonot ihmissuhdejutut voivat ihan tappaa ihmisen! Sen jälkeen on vain kuin joku elävä kuollut! Se olisi kyllä vähintään uusi polku ja tie - metsäpolusta motariksi!

Vierailija
4/12 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
5/12 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun henkiopas.

Vierailija
6/12 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sulla ihana uni. Toivoisin että itsekin löytäisin jostain oikean suunnan ja tarkoituksen elämälleni. 

Vierailija
7/12 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Parannuitko siis yhdessä yössä ahdistuksesta vai oliko se hetki jolloin aloit parantua?

olen iloinen puolestasi.

8/12 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa kokea samanlaisen herätyksen.

Vierailija
9/12 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Parannuitko siis yhdessä yössä ahdistuksesta vai oliko se hetki jolloin aloit parantua?

olen iloinen puolestasi.

Edellispäivänä olin ollut erittäin ahdistunut ja maassa elämästäni. Sitten nukahdin, tapahtui mitä kerroin ja aamulla heräsin vahvempana ja rauhallisena. 

Ensin en edes ymmärtänyt sitä mutta kun join siinä kahvia ja heräilin niin ihmettelin, että mitäs nyt. Olo oli niin hyvä. Itsevarmempi ja luottavaisempi. Huolet vain väistyivät vaikka oikeastaan mikään ei oikein muuttunut asioissani mutta minun ajatukseni tai sisäinen elo muuttui. 

Ne eivät vaivaa, minua ei pelota ja luotan itseeni ja elämään. Oikeastaan rakastan itseäni. Joudun kuitenkin paljon miettimään ja työstämään sitä mitä kohti menen mutta ei se aiheuta stressiä mutta ok tärkeää koska ymmärrän, että minun tarvitsee päättää. 

Vierailija
10/12 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää*

Vierailija
11/12 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi olleen jonkinlainen tajuntaa laajentava uni, ehkä hyvänlaatuisen LSD-tripin kaltainen? Sellaisen jälkeen moni ihminen sanoo tuntevansa syvää yhteyttä maailmaan ja ihmiskuntaan, koska se muuttaa ihmisen psyyken erillisestä yhteisyyteen.

Vierailija
12/12 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaisi olleen jonkinlainen tajuntaa laajentava uni, ehkä hyvänlaatuisen LSD-tripin kaltainen? Sellaisen jälkeen moni ihminen sanoo tuntevansa syvää yhteyttä maailmaan ja ihmiskuntaan, koska se muuttaa ihmisen psyyken erillisestä yhteisyyteen.

Mahdollisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi