Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkä toimisit, jos kuulisit, että pari kertaa tapaamasi mies naisytävineen levitää sinusta häpeällisiä juttuja.

Vierailija
09.11.2024 |

Miehellä oli naisystävä, mutta hän siinä sivussa harjoitti parina iltana seksiä minunkin kanssa. Mies salasi tämän naisystävänsä. Jälistäpäin kuulin, että mies naisineen levitti mainettani tahraavia juttuja. Kärsin kovasti, mutta en tiedä miten puolustaisin itseäni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi hyvinkin olla oma tapaukseni. Siinä on vaan se juttu, että levittää juttuja minusta minne ja kenelle kun en kuulu minnekään. Voivathan he omissa piireissään jauhaa mitä paskaa tahansa, mutta kukaan tuskin tuntee minua eli eivät edes tiedä kenestä kysymys. Jos mies nainut kahta naista päällekkäin niin sehän on heidän häpeänsä. Minun silmissäni mies esiintyi pettäjänä ja pahoipitelijänä. Miksi tuli vielä sitten kosimaan jos hänellä joku toinen nainen - siis oletettavasti joku oikea rakkaus. En oikein ymmärrä. Tuntuu tyhjänpäiväiseltä provolta koko tämä juttu! 

Vierailija
2/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jutut todella pahasti mustaa Ap:n mainetta, niin kannattaisi tehdä asiasta rikosilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies, joka käyttää toista naista apunaan levittämään ex-naisystävästään halventavia juorujaon, sanoinkuvaamattoman halveksittava.Kaikki ymmärtävät, miten innoisaan naiset ovat. kun saavat puhua pahaa toisista naisista.

Vierailija
4/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Jos on jotkut oikeuden paperit niin niistähän se bullshiti pitäisi näkyä. Se on sitten toinen asia onko oikeus säilyttänyt jotain papereita.

Sitten sekin, että on joku vanhentumisaika. Miten se tässä tapauksessa toimisi - menikö juna jo?

Jos on kaikki pelkkää bullshitiä ja päätynyt sellaisena valheena oikeuden papruihin niin eikö se ole jossain määrin oikeuden halventamista? Olisko se siinä tapauksessa oikeuden juttu ottaa asia esille eikä naisen josta paskaa on jauhettu ja levitetty ties minne kylille. 

Jos mies on ollut 'vähintään törkeä' jollekin naiselle ja tämä heivannut sen ulos että suksi suolle... niin voihan se olla miehelle jollakin tavalla kova paikka kun ei saakaan mitä luulee hänelle muka kuuluvan ja on pitänyt jonain itsestäänselvyytenä että saa... On se aika omituinen keissi jos mies sitten alkaakin kostaa tälle naiselle oikein kylmäverisesti tämän 'uudemman' naisystävänsä avulla. Tuntevatko itsensä niin paskasiksi että sitä varten joku toinen pitää paskaantaa jotta voivat kuvitella että he itse ovat puhtaita kuin pulmuset 'kyläläisten' silmissä ja jonkun paskapään uhreja.

Elämä on... Todella kummallista ja todellisuus voi olla satuakin ihmeellisempää. Se voi olla jotain täysin uskomattomia asioita joita ihmiset jauhavat salassa jossain omissa porukoissaan omien seiniensä sisällä! YÖK! Avoimuus ja rehellisyys ja totuudessa eläminen ja totuuden kertominen saa ihmisen voimaan hyvin. Joskus pitää jopa ryhtyä oikein tunnustamaan omat paskaset teot jotta ilma kunnolla puhdistuisi.

Tämä nyt sitten tästä...

Vierailija
5/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joutunut kokemaan, että mies, jonka kanssa harrastin satunaisesti seksiä kertoi siitä naisystävälleen ja sen jälkeen he yhdessä valehtelivat minusta juttuja, pilkkasivat ja ahdistelivat minua. Pelkäsin pitkään varsinkin sitä naista. Olin silloin niin nuori, että en osannut pitää puoliani. Nyt vielä vuosia myöhemminkin kärsin asiasta ja harmittaa, kun he pääsivät kuin "koira veräjästä". 

Vierailija
6/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joutunut kokemaan, että mies, jonka kanssa harrastin satunaisesti seksiä kertoi siitä naisystävälleen ja sen jälkeen he yhdessä valehtelivat minusta juttuja, pilkkasivat ja ahdistelivat minua. Pelkäsin pitkään varsinkin sitä naista. Olin silloin niin nuori, että en osannut pitää puoliani. Nyt vielä vuosia myöhemminkin kärsin asiasta ja harmittaa, kun he pääsivät kuin "koira veräjästä". 

On järkyttävää, jos tällaiset ihmiset eivät joudu vastuuseen tekemisistään.

Vierailija
7/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On järkyttävää, jos tällaiset ihmiset eivät joudu vastuuseen tekemisistään.

Jep. Kannattaa hakea oikeutta nyt.

Vierailija
8/11 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn samaistumaan Ap:n kärsimyksiin, sillä tiedän kyllä miehiä ja naisia, jotka pystyvät tekemään tällaista ja heitä vastaan on vaikea puolustautua. Rikosilmoituksen tekeminenkin on rasittavaa, kun oikeudenkäynnit yleensä kestävät vuosia ja rangaistukset ovat yleensä mitättomiä.

Vierailija
9/11 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se raivostuttaisi ja hävettäisi, mutta minkä minä olisin sille mahtanut.

Vierailija
10/11 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut melkein samanlaista kuin Ap. Ja se loukkasi ja ahdisti, mutta en osannut puolustaa itseäni. Nyt vielä vuosienkin jälkeen tapahtumat kalvavat minua.

Vierailija
11/11 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies, joka käyttää toista naista apunaan levittämään ex-naisystävästään halventavia juorujaon, sanoinkuvaamattoman halveksittava.Kaikki ymmärtävät, miten innoisaan naiset ovat. kun saavat puhua pahaa toisista naisista.

Tiedän joitain naisia, jotka ovat todella innoissaan, kun saavat levittää toisesta naisesta halventavia juttuja ja jos heillä on vielä joku mies apunaan, niin riemu on rajaton. Heille kaikkein tärkeintä on juorujen levittäminen ja kalun saaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme