Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä asian haluaisit kitkeä Suomesta

Vierailija
09.11.2024 |

Omaan napaan tuijottelu. Esimerkki, kaupassa myydään lihatiskillä erityistarjouksessa olevaa lohta. Kalan voi saada fileoituna ja moni pyytää sen tekemään. Jono kasvaa... Paikalle saapuu nuoripari, jotka kyselevät aikalailla itsestäänselviä asioita tiskillä olevista tuotteista, sopivaa kalaa etsitään huolella ja lopulta kala fileoidaan. Tämäkään ei riitä, vaan samainen pari pyytää pilkkomaan kalan valmiiksi keittoa varten. Jään miettimään, oliko kaikki tuo tarpeen juurikin tässä ruuhkassa. Kuinka avuton täytyy olla, ettei kalaa voi edes pilkkoa kotonaan? Avuttomilta he eivät vaikuttaneet, vaan ennemminkin itseriittoisilta. Minä -mentaliteelilla varustetuilta pilalle hemmoteltuilta ihmisiltä. Oma napa on kaikkein tärkein, eikä siihen kuulu muiden huomioonottaminen.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki siojatyöpaikoissaan loisivat viranomaiset.

Vierailija
22/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa hoidan asiani mahdollisimman pian jotta muutkin pääsevät ostamaan tuotteen. Nyt jonosta kääntyi iäkkäitä ihmisiä pois. Annoin jo oman vuoroni yhdelle iäkkäämmälle rouvalle. Kuka tässä nyt oikein on itsekäs?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päivittäin saisi sanoa yhden asian niin itsekkäistä syistä tälle päivälle valkoituisi kitkettäväksi poskiontelontulehdukset.

24/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle, Hs

Muuten vaan maan laadukkaimmat mediat.

Vierailija
25/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjuutta, epätasa-arvoa, epäoikeudenmukaisuutta, eriarvoisuutta. Kun nämä ovat kunnossa niin sen jälkeen: epäempaattisuus, kaltoinkohtelu, mielenterveysongelmat, ahdistus, masennus, nukkumishäiriöt, syömishäiriöt, keskittymishäiriöt, vuorovaikutusongelmat, kasvatukseen liittyvät ongelmat, lähisuhdeväkivalta ongelmat.

Vierailija
26/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ihmisistä valittaminen. Naapuri tupakoi taloyhtiön tupakointipaikalla vaikka minä pidän ikkunaa auki! Toinen naapuri käy vessassa yöllä! Lapset pitää meteliä leikkikentällä! Mummo maksaa kolikoilla ostoksensa! Vaikka minä minä minä olen niin tärkeä, että muiden pitäisi elää elämäänsä minua ajatellen!!

Ja nämä samat vanhat akat vielä syyttää muita ihmisiä itsekeskeisiksi

Vierailija
27/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisessa tilanteessa hoidan asiani mahdollisimman pian jotta muutkin pääsevät ostamaan tuotteen. Nyt jonosta kääntyi iäkkäitä ihmisiä pois. Annoin jo oman vuoroni yhdelle iäkkäämmälle rouvalle. Kuka tässä nyt oikein on itsekäs?

Sinä, koska kuvittelet, että kaupan kalatiski toimii sinun tahtosi mukaan. Itsekästähän se on vaatia muita ostamaan kalansa kokonaisena, koska sinä et kestä jonottamista. 

Vierailija
28/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M a n n e t

Loisivat ja rikolliset muslimit.

29/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista ihmisistä valittaminen. Naapuri tupakoi taloyhtiön tupakointipaikalla vaikka minä pidän ikkunaa auki! Toinen naapuri käy vessassa yöllä! Lapset pitää meteliä leikkikentällä! Mummo maksaa kolikoilla ostoksensa! Vaikka minä minä minä olen niin tärkeä, että muiden pitäisi elää elämäänsä minua ajatellen!!

Ja nämä samat vanhat akat vielä syyttää muita ihmisiä itsekeskeisiksi

Valittavatko jotkut oikeasti yöllisistä vessakäynneistä? En käsitä. Ämpäriinkö pitäisi tehdä tarpeensa?

Vierailija
30/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten jaloa. Tässä sinulle oikein mitali kun olet niin täydellinen ihminen 🥇

Vierailija
31/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain köyhälle on ongelma, että joutuu jonottamaan jotain tarjouskalaa. 

Vierailija
32/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla yleensä huomioidaan niin lapset kuin vanhuksetkin. Suomessa vähemmän. Lapsista ja vanhuksista ei tarvitse pitää, mutta heidän kohtelias huomioiminen on fiksua. Ehkä Suomessa yleiset käytöstavat ovat jotenkin hukassa. Ei tarvitse myöskään ylijoustaa, jos se iäkkäämpi on esimerkiksi itse epäkohtelias. 

Vierailija
33/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustusvoimat olisi hyvä lakkauttaa.   ja laittaa tilalle vapaaehtois nassi palvelun

Vierailija
34/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois joutaisivat kiusaus ja kateus.

Vierailija
35/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten jaloa. Tässä sinulle oikein mitali kun olet niin täydellinen ihminen 🥇

Ehkä ymmärrät paremmin kun sinusta tulee vanha. Mieti, miltä tuntuu seistä kipeillä jaloilla ja/tai hengitys keuhkoja painaen. Kukaan ei ole täydellinen. 

Vierailija
36/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon kalatiskit, tilalle vaan iso kasa ämpäreitä. 

Vierailija
37/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä, koska kuvittelet, että kaupan kalatiski toimii sinun tahtosi mukaan. Itsekästähän se on vaatia muita ostamaan kalansa kokonaisena, koska sinä et kestä jonottamista. 

En puhunut kalan kokonaisena ostamista. Pelkkä fileointi olisi ollut ihan fine... 

Vierailija
38/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaamisen sekä netistä että kasvokkain. 

Ketään ei saa kiusata! Siitä aiheutuu mittaamattomat inhimilliset kärsimykset ja miljardien tappiot kansantaloudellemme.

T: Antti Lain.e

Vierailija
39/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit. Kaapuilun.

Vierailija
40/114 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhat ulkkikset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän