pehmeä kahvipaketti
Kannattaako ostaa pehmeä kahvipaketti 60% alennuksella , jos päiväys on ok ??
Kommentit (9)
Sellaisia siis on myynnissä. Ei kai niitä myytäisi, jos olisivat pilalla. Hassua, jos on iso määrä pehmeitä paketteja. Miten niihin on päässyt ilmaa vai mistä pehmeys johtuu. Varmaan kysyisin henkilökunnalta lisätietoja.
Tottakai, hrskiintynyt kahvirasva antaa pikantin maun.
En juo kahvia, mutta minulla on pehmeä jänis.
No ei kannata ostaa pakettia johon on päässyt ilmaa. Lidlissä oli kahvi nyt tarjouksessa, kulta Katriina 2 pkt/7€, eli 3,5€ pkt eli puoleen hintaan. Samoin on ollut juhla mokka tarjouksessa puoleen hintaan prismassa ja k-kaupoissa vähän väliä ja varmasti ennen juhlapyhiä on vielä monta kertaa kahvitarjouksia. Ei tarvitse ostaa pilalle menneitä pööniä samaan hintaan.
Onko sellaisia myynnissä? Eikö ne mene kaupassa jätteisiin, jos ajoissa huomaavat?
Yleensä myyjät saa ne pehmeät paketit kahvihuoneeseen juotavaksi, ostaisin itse jos saisi alennuksella ja toki riippuu pitkälle merkistä. Jostain costaricasta en maksaisi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaisia myynnissä? Eikö ne mene kaupassa jätteisiin, jos ajoissa huomaavat?
Lidlissä oon nähny useamman ja lähi-S-marketissa myös, molemmissa myynnissä alennuksella.
Ostaisin ja ottaisin heti käyttöön.