Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tavannut naispuoleisia narsisteja?

Vierailija
09.11.2024 |

Millaisia he ovat?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo ilkeät asiat kahden kesken.

Vierailija
22/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän nuo kaikki oo enemmän tai vähemmän. minä minä minä.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu itseään ja mitätöi muita.

Vierailija
24/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo ilkeät asiat kahden kesken. Ei kirjoita vistejä, koska niistä voisi jäädä kiinni, kun niitä voisi näyttää muille.

Vierailija
25/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Käyttävät lapsia aseena ja vieraannuttavat lapset isästä.

Veljelleni kävi näin. Avioliiton solmimisen jälkeen veljeni vaimo muuttui iloisesta ja huomaavaisesta ihmisestä päinvastaiseksi. Lopetti työnteon, loisi kotona, oli viettänyt öitä toisen miehen luona, valehteli minun sanoneen ikäviä asioita. Lasten vieraannuttaminen isästä eli veljestäni alkoi jo avioliiton aikana kunnes hoiti asiat niin, ettei veljelläni ole mahdollisuutta tavata lapsiaan. Sama kuvio toistui uuden aviomiehen kanssa. Tämä uusi aviomies (nyk. ex-puoliso) otti veljeeni yhteyttä tähän naiseen liittyen. 

Vierailija
26/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "naispuoleinen"? Uusi sana minulle.

Vierailija
27/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja joutunut miehenä sellasen "silmätikuksi". Suuttui kait siitä, kun tunsin, öhöm seksuaalista viehätystä häntä kohtaan :) . Sitten vaan sattui kaikenlaista (vanhempien sairaudet/kohtaukset ym.) ja se jäi. 

Ihmettelin, kun menin iloisena "kotipubiin", niin alkoi mulle räksyttämään, muille ei. Kysyi, et mihinkä sinä nyt oot muuttamassa? (veetä sekö sulle kuuluu?). Vastasin, et lappeen Rantaan :) 

Mietin tuota: mieli teki sanoa, et muutan vaikka Kivennavalle, kunhan vaan pääsen susta eroon :)

Vierailija
28/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Käyttävät lapsia aseena ja vieraannuttavat lapset isästä.

Veljelleni kävi näin. Avioliiton solmimisen jälkeen veljeni vaimo muuttui iloisesta ja huomaavaisesta ihmisestä päinvastaiseksi. Lopetti työnteon, loisi kotona, oli viettänyt öitä toisen miehen luona, valehteli minun sanoneen ikäviä asioita. Lasten vieraannuttaminen isästä eli veljestäni alkoi jo avioliiton aikana kunnes hoiti asiat niin, ettei veljelläni ole mahdollisuutta tavata lapsiaan. Sama kuvio toistui uuden aviomiehen kanssa. Tämä uusi aviomies (nyk. ex-puoliso) otti veljeeni yhteyttä tähän naiseen liittyen. 

Ikävä kuulla. Tämä on pahinta pahuutta. Edes lastensuojelu ei voi mitään, jos tarpeeksi vanhojen lasten mielet saa manipuloitua. Heillä ei omien sanojensa mukaan ole pakkokeinoja, vaikka ymmärtävät kuvion.

Vierailija
29/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän on joka ikinen naisvaltainen työpaikka täynnä.

Vierailija
30/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimoni ei pystynyt niin pientä virhettä tekemään etteikö sekin olisi ollut jonkun muun vika. Anteeksi ei pyytänyt koskaan. Töihin ei suostunut, vaikka vaati työssäkäyvän elintason.

No, itsepähän rakastuin.

Vierailija
31/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, tarkka kodin siisteydestä. Mukava vieraille mutta oma perhe elää helvetissä.

Siisteyshullu nalkuttaja ei vielä kerro yhtään mitään persoonallisuushäiriöstä. 

Vierailija
32/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloi muita, valehtelee kirkkain silmin, uhriutuu, vika on aina muissa, ei koskaan itsessä, elää ns. satumaailmassa, kaiken on oltava täydellistä, on kateellinen itseään paremmille ja lahjakkaammille, kun kohtaa vastoinkäymisiä (jotka luonnollisesti ovat aina muiden syytä, niin jää heti sairauslomalle. Riidat ja erimielisyydet ratkaistaan rikosilmoituksilla. 

Vierailija
33/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manipuloi muita, valehtelee kirkkain silmin, uhriutuu, vika on aina muissa, ei koskaan itsessä, elää ns. satumaailmassa, kaiken on oltava täydellistä, on kateellinen itseään paremmille ja lahjakkaammille, kun kohtaa vastoinkäymisiä (jotka luonnollisesti ovat aina muiden syytä, niin jää heti sairauslomalle. Riidat ja erimielisyydet ratkaistaan rikosilmoituksilla. 

Ja tähän vielä lisäyksenä se, että sana anteeksi ei kuulu narsistin sanavarastoon! 

Vierailija
34/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä ollut. Olisko osa aspergeriä +itsekkyys. Tai lapsuus. Se näyttää narsismille. Osa kai yrittää suojata itseään tai jäänyt riitaan kiinni, sitten siirtää sitä muuallekin. Eivät osaa itse käsitellä asioita päässään tai arki vie? Entä alkoholi tai muu vaikutus.

Aspergerit ovat aika usein todella empaattisia, eivät vain kommunikoi kuten neurotyypilliset. Narsistithan taas ovat yleensä taitavia puhumaan ja esittämään oikein ihanaa ihmistä, eli juuri vastakohta sille millaisia useimmat aspergerit ovat. 

Vierailija
35/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yksi oli hoivapuolen pomo. 

Vierailija
36/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksellisen hurmaava, mutta läheisiään sivalsi vähän väliä jollakin vyön alle osuvalla kommentilla. Nöyryytti ja pilkkasi, tiuski. Kerskui omalla erinomaisuudellaan. Sitten suri, kun jäi yksin.

Vierailija
37/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, tarkka kodin siisteydestä. Mukava vieraille mutta oma perhe elää helvetissä.

Kertoo, koska tohon liittyy muutakin. On oikea narsisti, sanoo ilkeästi, kun ollaan kahden kesken. Kehuu itseään ja mitätöi muita. 

Puuttuu aikuisen poikansa elämään. Miniällä vääränlaiset hiukset, pitäisi käydä joka viikko kylässä vähintään 4 h ja juhlapyhät pitäisi viettää heillä. Puuttuu lastenlasten ja miniän pukeutumiseen. Suuttuu, jos ei saa tahtoaan periksi ja lähtee päivystykseen, sairasloma töistä miniän syy ja vaikuttaa kuulemma myös hänen eläkekertymäänsä. 

Vierailija
38/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo, koska tohon liittyy muutakin. On oikea narsisti, sanoo ilkeästi, kun ollaan kahden kesken. Kehuu itseään ja mitätöi muita. 

Puuttuu aikuisen poikansa elämään. Miniällä vääränlaiset hiukset, pitäisi käydä joka viikko kylässä vähintään 4 h ja juhlapyhät pitäisi viettää heillä. Puuttuu lastenlasten ja miniän pukeutumiseen. Suuttuu, jos ei saa tahtoaan periksi ja lähtee päivystykseen, sairasloma töistä miniän syy ja vaikuttaa kuulemma myös hänen eläkekertymäänsä. 

Anoppi sanoi, että 30-vuotias ei saa käyttää bikineitä eikä lyhyttä hametta. Ne on vain nuoremmille. 

Vierailija
39/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "naispuoleinen"? Uusi sana minulle.

Nykyäänhän on näitä kaikenlaisia naisenpuoleisia.

Vierailija
40/74 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuskelee välillä aika hävyttömästikin itseään niin että kuulijan korvia ihan alkaa punottamaan.