Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikooko joku noudattaa uusia ruokasuosituksia?

Vierailija
09.11.2024 |

Kun uudet, hiukan tarkennetut uudet ruokasuositukset tällä viikolla tulivat, niin heti iski kauhea kakkamyrsky. Mitään ei kuulemma saa enää syödä.

Suositus ei ole mitenkään kauhean kaukana nykyisestä ruokavaliostamme. Vihanneksia ja kalaa pitäisi syödä vielä enemmän ja samoin papuja. Tosin syömme jo valtavasti vihanneksia, hedelmiä ja marjoja. Papujakin varsin usein. Kalaa tulee syötyä vaihtelevasti, siis jollain viikolla paljon ja jollain viikolla vain kerran.

Kyllä meillä on tarkoitus noita suosituksia pitää jonkinlaisena ohjenuorana, jota kohti mennään. Ollaan mielestäni jo varsin lähellä. Papuja aiotaan nyt tietoisesti lisätä ja leikkeleet ja makkara laitetaan ihan minimiin, eli käytännössä ei enää osteteta.

Onko meidän ruokavalio muka jotenkin outo? Kyllä minun tuttavapiirissäni tämä on kohtalaisen tavallista, tosin monet ovat täysin kasvissyöjiä tai vegaaneja.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt niiden mukaista elämää viimeiset 30 vuotta. Olen todella terve ja kun minulta mitattiin rutiinitarkastuksessa kolesteroliarvot jne, minulle todettiin ettei mitään kannata muuttaa nykyisistä elämäntavoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi