Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko tajunnut vihjeen?

Vierailija
09.11.2024 |

Kaveri yritti soittaa minulle eilen päivällä. En ehtinyt vastaamaan koska oli kiirettä. 

Pisti sitten ääniviestin, asiana ja aiheena oli höpistä remonttinsa vaiheista, tapetin irrotus käy kuulemma työstä ja oli löytänyt kivaa uutta tapettia jne.

En ehtinyt siihenkään kummemmin vastailla. 

No sitten kaveri soitti illalla toisen kerran, mutta siinäkin olin kiireinen ja ajoin juuri autoa joten en vastannut.

Myöhemmin laitoin viestiä että "sori ollu kiireinen päivä, ja nyt olen niin uupunut että olen tästä just menossa nukkumaan"

Mitä tekee kaveri? Viestini luettuaan SOITTAA.

?! 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että kaverisi on todella yksinäinen. Ei tietenkään noin pitäisi silti toimia, mutta luulen tästä olevan kyse.

Vierailija
22/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et jaksa vastata niin älä avaa viestejä ennen kuin jaksat. Simppeliä.

Nehän voi avata ihan silloin kun itse haluaa.

Kiireessä voi tsekata, että oliko toisella jotain tärkeää tai kiireellistä asiaa. Tapetit tuskin ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tää olis vähän hölmöä koska tiedän kaverini kyttäävän paikallaoloaikoja whatsappista, enkä voi niitä piilottaa koska itse haluan nähdä mm. teinieni paikallaoloajat. 

Ja käyn lukemassa asap esim juurikin lasteni viestit. Joten kaveri kyllä näkisi että olen ollut paikalla, mutta hänen viestinsä on vaan jätetty lukematta. 

Luen siis yleensä kaikkien viestit, jos en heti niin heti kun on hetki aikaa, jotta näen onko jotain kiireellistä. Jos ei ole kiireellistä, jätän vastaamisen siihen hetkeen, kun itselläni on oikeasti aikaa vastata. Mielestäni ihan normaali tapa toimia? 

Ap

Vierailija
24/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se on sun oven takana😅

Vierailija
25/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis vaan halunnut maksaa sulle sen nikkelimarkan jonka oli sulle velkaa.

Vierailija
26/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tää olis vähän hölmöä koska tiedän kaverini kyttäävän paikallaoloaikoja whatsappista, enkä voi niitä piilottaa koska itse haluan nähdä mm. teinieni paikallaoloajat. 

Ja käyn lukemassa asap esim juurikin lasteni viestit. Joten kaveri kyllä näkisi että olen ollut paikalla, mutta hänen viestinsä on vaan jätetty lukematta. 

Luen siis yleensä kaikkien viestit, jos en heti niin heti kun on hetki aikaa, jotta näen onko jotain kiireellistä. Jos ei ole kiireellistä, jätän vastaamisen siihen hetkeen, kun itselläni on oikeasti aikaa vastata. Mielestäni ihan normaali tapa toimia? 

Ap

Täysin normaali.

Vierailija
27/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää asiaa olisi voinut olla esim.isäsi joutui tappeluun ja kuoli.

Vierailija
28/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänelle että kärsit peräsuolen laskeumasta niin ei kehtaa enää soitella.

Ööö. Peräsuolta ei tarvita puheluun vastaamiseen, ainakaan minun kokemukseni perusteella. En ole kyllä yrittänytkään.

Älkää reagoiko tuon kommentteihin. Se jankkaa tuota omasta mielestään (huom! Omasta mielestään) hauskaa peräsuolip*skaa JOKA IKISESSÄ KETJUSSA. En tiedä mikä ongelma hänellä on, mutta toivottavasti tästä lähtien kukaan ei reagoi mitenkään häneen enää. Lopettaa varmasti jossain vaiheessa kun ei saa enää huomiota tuolla mukahauskalla hokemallaan. Parasta olisi, jos ei annettaisi edes alanuolia. Pelkkä ignore vain.

Vierailija
29/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mukahauska jankkaaja (joka on todennäköisesti kylläkin tuo sama peräsuolipelle) on se "miksi kitiset täällä?" 

AINA sama kommentti, oli ketjun aihe mikä tahansa.

Vierailija
30/30 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmeisesti käsitä.

Äiti (vainaan) sisko ja hänen paras ystävätär soitti mulle: Sanoin, etten just nyt ennätä juttelemaan, käyn ensin katsomassa äitiä (hoitokodissa), soitan sitten ja kerron kuulumiset. Niin alkoi se jaarittelu: "miten se ätis meni niin äkkiä noin huonoon kuntoon?" ? Mistä v. minä sen tietäisin, jos tietäisin, niin olisin tehnyt toisin.

Sitten kun minä soitin, kun oli aikaa: "Juu, en nyt ennätä juttelemaan, soitellaan sitten toisen kerran no hei" (ja luuri kiinni). Vähensin soitteluita, sitten, monen kk:n jälkeen soitin: Ai oothan sä vielä elossa? :) Minä jo luulin, et olet kuollut? :)))