Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkotilat

Vierailija
09.11.2024 |

Miten rauhoitatte itseänne?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämällä, ettei oikeasti ole mitään hätää ja pitämällä sen mielessä vaikka tunteet huutaa päinvastaista. En myöskään pelkää pelkoa, vaan annan sen olla sellainen miltä se tuntuu. Joka tapauksessa, itsensä erottaminen tunteista ja ajatuksista on olennaista, eli sen käsittäminen että on se, joka on kokemassa noita asioita

Vierailija
2/4 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietämällä, ettei oikeasti ole mitään hätää ja pitämällä sen mielessä vaikka tunteet huutaa päinvastaista. En myöskään pelkää pelkoa, vaan annan sen olla sellainen miltä se tuntuu. Joka tapauksessa, itsensä erottaminen tunteista ja ajatuksista on olennaista, eli sen käsittäminen että on se, joka on kokemassa noita asioita

Vaikka oikeasti on hätä? Mulla on Ihan realistisia pelkoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoita elämääsi.

Eroa huonosta suhteesta, jos sellainen on. Koskee myös ystäviä ja perhettä, kaikki huonot ihmissuhteet pois.

Jätä päihteet. Älä seuraa somea ja uutisia, koska median tehtävä on ylläpitää pelkoa, se pitää ihmiset koukussa... teet enemmän asioita mistä itse pidät, kuuntele musiikkia, lue, käy kävelyllä, harrasta meditaatiota ja joogaa...

Pidä säännöllinen vuorokausirytmi ja syö terveellisesti ja monipuolisesti ja säännöllisesti.

Vierailija
4/4 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka oikeasti on hätä? Mulla on Ihan realistisia pelkoja..

Jos on oikeasti hätä ja pelottaa, niin eikö se oo ennemminkin se tilanne se ongelma eikä se pelko niinkään? Ehkä sun kannattais vähän avata millaiseen tilanteeseen kaipaisit kommenttia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi