Jokos on joulusuklaat ostettu?
Kommentit (36)
On vähän jo ostettu. Ostelen pikkuhiljaa tarjouksista. Syöty ei vielä ole yhtään, säästetään jouluksi.
Ei. Syönhän mä suklaata muutenkin lähes joka päivä (enkä ole yhtään ylipainoinen jos joku aikoo kysyä). Ei se suklaan maku siitä toiseksi muutu jos sen muoto tai kääre vähän muuttuu. N
Ei vielä. Ostan myöhemmin pari rasiaa Mozartin kuulia ja wienernougatia. Sitten lisäksi erilaisia suklaapatukoita ison kasan.
Se maistuu pahemmalta mitä enemmän sitä syö. Eli en osta.
Ei ole. Niiden hinta ei nykyään vastaa laatua läheskään, joten jäävät kauppaan.
Itse asiassa minulla on töissä joulusuklaajemma. Tulee lähdettyä töihin :p
Ostan vasta jouluaattona kun saa puoleen hintaan
Joulun tienoilla klassikko on tietysti suklaakonvehdit.
Ei ole a bimp. Jouluaatoksi vasta konvehtirasia
Olen ostellut ja syönyt sitä mukaa. En kyllä erikseen jouluksi niitä ostakaan. Ellen sitten lahjaksi.
Lähinnä tosin twist pusseja yms joita ei saa ympärivuoden
Vierailija kirjoitti:
On vähän jo ostettu. Ostelen pikkuhiljaa tarjouksista. Syöty ei vielä ole yhtään, säästetään jouluksi.
Mistä tarjouksista? En ole nähnyt yhtään tarjousta missään.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Syönhän mä suklaata muutenkin lähes joka päivä (enkä ole yhtään ylipainoinen jos joku aikoo kysyä). Ei se suklaan maku siitä toiseksi muutu jos sen muoto tai kääre vähän muuttuu. N
Olen ermieltä. Ihan eri asia ottaa vaikka nättiin paperiin kääritty konvehteja kuin pala suklaalevystä.
Ja mielestäni esim.da capo patukka maistuu erille kuin konvehti
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä. Ostan myöhemmin pari rasiaa Mozartin kuulia ja wienernougatia. Sitten lisäksi erilaisia suklaapatukoita ison kasan.
Suklaapatukoita?
Olen ostanut jo kahdesti ja syönyt molemmilla kerroilla ne parissa päivässä. Nyt en uskalla enää ostaa kuin vähän ennen joulua.
Vierailija kirjoitti:
Ostan vasta jouluaattona kun saa puoleen hintaan
Eipä ole täälläpäin saanut vuosiin.
Nyt täytyy sanoa ekaa kertaa ikinä että ei tee yhtään mieli joulusuklaata enkä usko että ostan tänä vuonna niitä ollenkaan. Yleensä tulee syötyä tosi paljon jouluisin suklaata, nyt ei nappaa.
Mä olen jo ostanut ja paketoinut melkein kaikki joululahjat. Bongailen niitä pitkin vuotta sieltä sun täältä. Muutoin en ole mikään jouluvouhottaja mutta lahjoja on kiva antaa ja paketoida
Joku tai jotkut tuo kuitenkin ovelle taas suklaarasian ja konjakkipullon, vaikka kumpaakaan ei käytetä. Laitetaan sitten seuraavana vuonna jakoon se pullo, jos muistetaan. Suklaatkin jää multa syömättä, mies vissiin käy niitä joskus napsimassa.
No ei todella :'D