G: Pyyhitkö viikatulla, vai rutatulla paperilla?
Kommentit (17)
Meillä mies ruttaa, minä viikkaan.
miulla on sellainen tekniikka, ettei varmasti tule läpi. Ruttaamalla paperin saa lisäksi enemmin pyyhintäpinta-ala, jolle kosteuden voi imeyttää.
Mulla on vielä oma järjestelmä siinäkin, montako palaa käytän missäkin tilanteessa.. :)
Toiseen pyyhitään kun ollaa käyty pissalla, ja toinen on pyyhe jota käytetään sen jälkeen kun ollaan tehty iso hätä ja peseydytty. Toimii!
Väitän että meillä on puhtaammat värkit, kuin paperia käyttävillä.
saati toisi sitä kontaktiin alapääni kanssa - mikä bakteeripesä! Enkä uskaltaisi luottaa siihenkään, että ison hädän jälkeinen pesu poistaa kaikki vauhtiviivat, ja ajattelisin aina sitä että perseessäni voi olla rantu mieheni paskaa :P
Ei kai me nyt vittu mitään sairaita olla!
Silti... kyllä mä huuhtelisin pisutkin ensin.
t. 14, unohdin numeron ed. vast.
Äh ja hitto, töitäkin pitäis tehdä :D
Ei ole ikinä mennyt sormi läpi, koska käytämme SoftEmboa. 3 palaa riittää.
Mistä tiedät ettet seuraavalla kerralla pyyhi samaan kohtaan? ollut monta tuntia se kusi siinä pyyhkeessä. HYI!!!
mitäköhän varten vessapaperi onkaan keksitty? NO SIKSI ETTÄ SITÄ VOI KÄYTTÄÄ
toivon että edes huuhtelette käsisuihkulla värkkinne ennenkuin pyyhkeellä pyyhitte, vaikkei sekään nyt kovin hyvää tee alapäälle
jos ette näin tee niin voin olla varma että alapääni on puhtaampi kuin sinun
Vierailija:
Mistä tiedät ettet seuraavalla kerralla pyyhi samaan kohtaan? ollut monta tuntia se kusi siinä pyyhkeessä. HYI!!!mitäköhän varten vessapaperi onkaan keksitty? NO SIKSI ETTÄ SITÄ VOI KÄYTTÄÄ
toivon että edes huuhtelette käsisuihkulla värkkinne ennenkuin pyyhkeellä pyyhitte, vaikkei sekään nyt kovin hyvää tee alapäälle
jos ette näin tee niin voin olla varma että alapääni on puhtaampi kuin sinun
Mutta me ollaan säästetty isoraha kun ei paperia ole käytössä. Vieraita varten on, mutta ei muuten.
kun olen opettanut heidät. Mies ruttaa paperin ja lapset ei siksi huolineet häntä pienempänä pyyhkimmän, jos olin kotona. Paperina meillä on aina soft embo ja siitä taittelen kolme palaa. Ei mene sormet läpi ja tulee siisti jälki, eikä pehmeä paperi raasta alapäätä ikävästi.
Pyyhkeeseen pyyhkiminen joka kerta tuntuis hankalalta. Tietty vuotopäivinä pesen alapään pissalla käydessä, mutta jokapaiväisessä käytössä ja varsinkin lasten kohdalla...huh,huh!
Ja käytän vain 2 palaa jotka taittelen huolellisesti.
Tosin viimeistelen siitä pyyhintäpinnan sileäksi. Mulla on oma tekniikka :)