Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KIIREELLINEN! Mitä teen? Haluaisin aloittaa suhteen - ystävyys tai parisuhde - minut nuorena pahoinpidelleen ihastukseni kanssa. Nyt mietin,

Vierailija
09.11.2024 |

KIIREELLINEN! Mitä teen? Haluaisin aloittaa suhteen - ystävyys tai parisuhde - minut nuorena pahoinpidelleen ihastukseni kanssa. Nyt mietin, että jos mies ajattelee samaa, niin pystyykö hän siihen sitten todellisuudessa ja pystynkö minä itse? Tilanne saattaa olla ihan tulenarka jos on vaikea kestää mennyttä elämää ja edellisiä vuosia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0\5

Tai sitten olet vain idiootti. 

Vierailija
2/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mikään kiire ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi tämä on nyt niin kiireellinen? Miksi haluat tehdä päätökset hätiköidysti, etkä sen mukaan miltä tuntuu. 

Vierailija
4/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että jos mies ajattelee samaa, niin pystyykö hän siihen sitten todellisuudessa ja pystynkö minä itse? 

Vierailija
5/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vattu mitä paskaa taas. 

Vierailija
6/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää mennä terapiaan hoidattamaan itseäsi ja tämän sanon ihan ystävällisesti. Traumabond, googleta. 

Vierailija
7/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa nuorena? 14-vuotiaana vai 20-vuotiaana?

Vierailija
9/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes harkitse. Kerran pahoinpitelijä, aina pahoinpitelijä. 

Vierailija
10/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Ei ole sen riskin arvoista, että saat uudelleen turpaan.

Vierailija
11/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että jos mies ajattelee samaa, niin pystyykö hän siihen sitten todellisuudessa ja pystynkö minä itse? 

Kyllä varmasti pystyy uudelleenkin pahoinpitelemään ihan todellisuudessa. Ihan sinusta nyt kiinni.

Vierailija
12/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireellinen? Siksikö että jos pian ei aloiteta jotain 'kunnollista' niin voisi johtaa johonkin epätoivoisiin tekoihin? Onko ehkä paljastunut uusia faktoja, jotka valottavat tapahtumia ja elämää? Ymmärrän.

Vierailija
13/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on jo niin huono trolli että oli pakko kommentoida.

Vierailija
14/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ymmärtänyt aloituskirjoituksesta oikein mitään.

Vierailija
15/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että se on kehittynyt tappoasteelle. Pikkupojat pahoinpitelee, mutta aikuiset miehet tappaa. Kevyet mullat sulle :)

Vierailija
16/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homolanka, osa 5971.

Vierailija
17/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa sille viinaa ja vittuile niin voit onnellisena saada turpiin.

Vierailija
18/18 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te porukka olette armottomia! Miksi ette vastaa kysymykseen? Ap kysyy että pystyykö mies ja hän itse ja te takerrutte siihen, että pahoinpiteleekö uudestaan. Se ei ole todellisuutta vaan väkivaltatilastoa ja todennäköisyyslaskentaa.

Ap ei ajattele enää että pahoinpitelisi tai lähtisi pettämään vaan nyt puhutaan kunnon suhteessa, jossa näitä asioita ei tapahdu. Entä jos ovat eläneet elämät tämmöisen päälle ja tajunneet mitä ovat menettäneet omilla tyhmillä teoillaan eli ei enää mitään väkivaltaa - ei henkistä eikä fyysistä. Sitähän sanotaan, että vasta kun on menettänyt jonkun tajuaa mitä menetti ja nyt näillä olisi mahdollisuus aloittaa alusta.

Ei tämä mikään trolli ole! Kerta se on ensimmäinenkin kun ihmiset tekevät jotain muuta kuin mitä kaikkitietävät ties mitkä terapeutit ehdottavat standardiratkaisuna, jotka perustavat johonkin todennäköisyyslaskentaan väkivallan uusiutumisesta ja muista parisuhdeongelmista. 

Miksi kukaan ei sano mitään siitä, että aloittaisivat ystävyyssuhteen? Kyllä sellaiseen nyt ainakin pystyy kun ei tartte ajatella minkäänlaista seksiä suhteessa. En olekaan kuullut että pahoinpitelyjä olisi tapahtunut pelkissä ystävyyssuhteissa. Miehen ja naisen välinen ystävyyshän on juuri mahdollista tilanteissa joissa joskus on ollut jonkunlainen parisuhde.