Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä kuollut koiranpentu - kuoliko shokkiin vai mihin? Hirvittävä tapaus.

Vierailija
09.11.2024 |

Onko tätä jo spekuloitu, mihin pikkuinen saattoi menehtyä? Jos on, tähän voi laittaa linkkiä ketjuun.

Itseä näin pienehköjen mutta jo keski-ikäisten koirien omistajana huolestuttaa, että melkein milloin vaan voi isompi koira tulla päälle. Olen kyllä asennoitunut toimimaan kuten on ohjeistettu, siis pelottelemaan vieraan koiran pois. Muutaman kerran niin on joutunut lenkillä tekemäänkin.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea juttu. Omaakin koiraa on äkäinen corgi purrut. Ainoa koira, joka on koskaan päässyt käsiksi, vaikka vauhkoja on nyt koronakoirien myötä ihan luvattoman paljon. Isompien koirien kanssa osaa olla varuillaan, mutta itsekään en osannut varoa corgia ja tilanne tuli muutenkin ihan puskista.

Minun koira vihaa gorgeja, yritti nuorempana niiden kanssa leikkiä mutta nämä purivat jaloista. En ole tavannut yhtään ns täyspäistä gorgia, jotain niiden päässä on vialla. 

Aloittajalle epäilen että kuoli shokkiin käytöksestä päätellen, muuta selitystä tuolle ei ole. Ja minulla on mentholisumutin aina mukana, kun oma koirani on alle 10 kiloinen.

Eri koirarodut käyttäytyvät jossain määrin eri tavalla eivätkä välttämättä ymmärrä toistensa elekieltä.

Vierailija
62/64 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti mieluummin kuuntelen koiran räjäyttämistä kuin hengailisin sinun kaltaisen ihmisen kanssa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*räksyttämistä

Vierailija
64/64 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti mieluummin kuuntelen koiran räjäyttämistä kuin hengailisin sinun kaltaisen ihmisen kanssa 

On sinullakin huvit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi