Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä pyysi muuttamaan yhteen. Nauroin.

Vierailija
08.11.2024 |

Olemme molemmat etsimässä tahoillamme uutta asuntoa, kun miehelle iski tämä kuningasidea, että muutettaisiin yhteen. 

Olen avoimesti kommunikoinut tarpeestani omalle tilalle jossa voin olla rauhassa yksin ja siksi omat asunnot on ollut toimivin ratkaisu tähän asti. Mies ei ainakaan aiemmin ole maininnut tilanteen häiritsevän häntä tai sanallakaan sanonut, että haluaisi muuta. Tarkoitus ei ollut todellakaan nauraa tälle ehdotuksellensa, koska onhan tuo nyt sinänsä ihan looginen jatkumo parisuhteessa. 

Silti tilanteen yhtäkkisyys sai minut tyrskähtämään ääneen kun hän tätä ehdotti ja ymmärrettävästi sitten loukkaantui.

En vain pysty kuvittelemaan, että menen töistä kotiin rättiväsyneenä, haluten hetken rauhaa ja palautumista, ja sielläkin on joku toinen ihminen.

Onkohan tästä paluuta? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha.

Vai sillä viisii...

Vierailija
2/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki, katsonpa kristallipallostani🔮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda alaa, mene vaikka kaupan kassalle.

Vierailija
4/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
5/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne miehet on, herkkiä loukkaantumaan. Kyllä se siitä leppyy, mene vaan rauhassa kavereiden kanssa oluelle ja viet sille sitten vaikka marketin kukkapuskan huomenna.

Vierailija
6/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haluaisin rauhaa, kun lopetan työt. Tosin olen mies, teen pääasiassa etätöitä ja meillä on tosi kiva lapsi. Ristiriitaiset tuntemukset.

Vierailija
7/7 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne miehet on, herkkiä loukkaantumaan. Kyllä se siitä leppyy, mene vaan rauhassa kavereiden kanssa oluelle ja viet sille sitten vaikka marketin kukkapuskan huomenna.

Juu pirkka tulppaaneja määki olen saanu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan