Nykyaika ahdistaa minua syvästi.
Tämä aloitus poistettiin alle 2min. Joten uusi yritys.
Alkanut ahdistaa todella pahasti tämä nykyajan kireä ilmapiiri jossa syr jit ään ja viedään tutut asiat pois. On alkanu sen verran ahdistaa että liityin kir kko on ja käyn seu rakunna ssa puhumassa ahdistuksestani ja etten saa olla oma itteni.
Mä aion jatkossakin olla ihan nainen, äiti ja jatkossakin aion kuunnella klassista musiikkia! Ja olla valkoisen het eromi eh en kanssa! Lapsen aion tulevaisuudessa laittaa k ris tit tyyn kouluun.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Maailma on ja on aina ollut niin kauan kuin ihmisiä on ollut olemassa, paholaisen vallassa. Sotia tulee olemaan loppuun asti, kaikenlaista haureutta ja syntiä tehdään loppuun asti. Ja lopulla tarkoitan sitä kun Jeesus tulee takaisin. Seurakunnan ajaksi sanotaan aikaa kun Jeesus antoi meille Pyhän Hengen ja Raamatusta voi kait ymmärtää että seurakunnan aika olisi kaksi tuhatta vuotta. Se alkas olla kohta vissiin täynnä. Eli kauaa ei enää tarvii kestää tätä maailmanmenoa.
Aika hyvin esiintyy lopunajan merkkejä joita en ala luettelemaan. Lukekaa itse jos kiinnostaa.
Minä en elä nykyaikaa. Elän mieluummin 80-luvun tyylillä. m39
Vierailija kirjoitti:
Mullaki fiilis ettei nykyään saa olla nainen. Eletään niin epäsuvatsevaiaisia aikoja ettei tosikaan. Jos ei saa laulaa joululauluja omassa maassa niin sitten en myöskään muualta tulleita aio hyväksyä.
Niimpä. Miksi niistä kaikista pitäisi tykätä kun en tykkää ja mielistele kaikkia suomalaisiakaan.
Telkkarista näytetään paljon Frendien ja Rillit huurussa sarjan jaksoja.
Kun katsoo niitä eikä uutisia, niin elämä tuntuu helpommalta. Voi tyytyväisenä unohtaa kaiken i d i o t i s m i n, jota maailma nykyään tarjoaa joka suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Telkkarista näytetään paljon Frendien ja Rillit huurussa sarjan jaksoja.
Kun katsoo niitä eikä uutisia, niin elämä tuntuu helpommalta. Voi tyytyväisenä unohtaa kaiken i d i o t i s m i n, jota maailma nykyään tarjoaa joka suunnalta.
NIimpä. Yhtä huonosti niihin pystyy vaikuttamaan tiesi tai ei.
Hoitakoot ne ketkä niitä on halunneet alkaa hoitamaan ja äänstetty niitä hoitamaan. Me äänestäjät on valtuutettu heidät rohmuamaan sinne itselleen ja lähipiirilleen parhaat etuudet.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Millaiseksikohan menee seuraavan 10-20 vuoden päästä, kun AI, robotit yms tulee. Sukupuolisoopan tarkoitus lienee säätää syntyvyyttä, siksi on oleellista tuhota normaali käsitys. Tietysti ihmisiä pitää vähentää reilusti ja siihen tarvitaan ne sodat, joita kovasti suunnitellaan.