Kauanko kirjoitit graduasi ja oliko kokeellinen vai kirjallisuustyö?
Kommentit (9)
Yhteiskuntatieteellinen ala. Tiesin haluavani tutkijaksi. Gradu julkaistiin, siihen on viitattu sen jälkeen tehdyissä tutkimuksissa ja sain rahoituksen väitöskirjalle, joten minun kohdalla kannatti. Mutta on se pitkä aika yhdelle lopputyölle.
Mies tekee väikkäriä ja ei aina ymmärrä miksi mua ahdistaa omani kun eihän se ole kuin " pikkujuttu" ..
Mulla ei vaan aivokapasiteettia riitä tämmösiin hommiin. Tai ainakaan itsetuntoa.
puolentoista - kahden kuukauden päästä ja koitan tässä vain arvioida onko realistista edes yrittää saada tulosten analysointi ja muu kirjoittaminen loppuun ennen vauvan syntymää.
-ap
historian ala, jolla pääsääntö on että samassa työssä on kirjallisuusosuus ja empiria-osuus (joskin kokeellinen on vähän väärä sana).
kirjallisuustutkimus, yli 200 sivua, mutta yhteistyö.
Suunnittelun ja aiheen kartoituksen aloitin maaliskuussa, kokeellinen osuus alkoi kesäkuussa ja loppui joulukuun alussa (kesti siis 5kk). Itse kirjoittaminen kesti tulosten analysoinnin osalta 3kk (muut osiot olin tehnyt jo aiemmin), eli helmikuun lopulla gradu meni tarkastukseen.
josta varsinaiseen kirjoittamiseen meni vain 4-5kk. Kirjallisuustutkimus.
en tehnyt täysipäiväisesti.