Mielipiteesi varatun kanssa suhteeseen alkamisesta?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä, missään olosuhteissa. Ensin ero, sitten muiden kanssa vehtaamaan sydämen kyllyydestä.
Kenestä sen sinkun pitää erota? Tässähän kysyttiin, onko sinkun hyväksyttävää alkaa suhteeseen varatun kanssa, ei onko varatun hyväksyttävää alkaa suhteeseen jonkun kolmannen henkilön kanssa.
Oman kokemuksen perusteella en suosittele.. Mies erosi vaimostaan ja olisi halukas jatkamaan avoimesti yhdessä, mutta itse epäröin > kerran pettäjä, aina pettäjä..
Sinkkujen ei ole mitään tarvetta valikoida seksikumppaneitaan heidän siviilisäätyjensä perusteella, se on sen vakisuhteessa olevan oma päätös lähteä vieraita lihatiskejä kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen perusteella en suosittele.. Mies erosi vaimostaan ja olisi halukas jatkamaan avoimesti yhdessä, mutta itse epäröin > kerran pettäjä, aina pettäjä..
Tämä.
Olen nuorena (23-v.) ollut lyhyessä suhteessa varatun miehen kanssa. Siis mies oli naimisissa ja kaksi lastakin. Mies teki aloitteen. Olin elämänvaiheessa, jossa minulla ei todellakaan ollut intressejä minkäänlaiseen vakavaan suhteeseen, eikä kyllä minkäänlaista rakastumista tähän varattuun. En ole millään lailla ylpeä tästä suhteesta, mutta tulipahan oltua. Itse asiassa mies osoittautui varsinaiseksi mulkvistiksi ajan myötä, otan todellakin osaa hänen myöhempien kumppaneidensa puolesta.
Ei missään nimessä, missään olosuhteissa. Ensin ero, sitten muiden kanssa vehtaamaan sydämen kyllyydestä.