Isä ja äiti -termit säilyvät ikuisesti !!
Woket ja muusut hoi !! Valmistautukaa tappioon !!
Keskisarja sanoitti asiaa oivalllisesti.
"Ei kai seinähulluinkaan lainsäätäjä, vähämielisinkään viranomainen ronki termeillään isyyttä ja äitiyttä? Jaa-a, me elämme seinähulluja aikoja. Synnytyssairaaloissa leviää sukupuolineutraali vauvakortti, todellakin."
🤣🤣
Kommentit (9)
Kuka noita termejä oikeasti yritti poistaa, nimiä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kuka noita termejä oikeasti yritti poistaa, nimiä kiitos.
Somessa aika monet ovat kyselleet kuka noita termejä yrittää poistattaa.
Tuossa kyselemisessä taitaa olla kyse joko tahallisesta pyrkimyksestä disinformaatioon tai sitten tyypillisestä kansalaistietämättömyydestä sen myyräntyön suhteen jota tietyt tahot laajalla rintamalla syövän tavoin aluksi salakavalasti pyrkivät tekemään suomalaisen hyvinvoinnin murentamiseksi ja poistamiseksi.
Minulle on enää aivan se ja sama poistuvatko nuokin, käyttäähän niitä voi siltikin. Tuntuu ettei paljon mikään enää voisi järkyttää tässä elämän ajassa.
Mutta ajattele, jotkut sanoo mamma ja pappa! Tai mama ja papa, tai mutsi ja faija! Tai mor ja far, tai äiskä ja iskä!!
Apua! Mä pökräännyn!!!!!!
Äiti ja isä ovat kielten vanhaa perussanastoa.
Mielenvikainen pitää olla jos niitä yrittää muuttaa. Toivoisin että nyt älähtäisivät lingvistit, varsinkin Kotus.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on enää aivan se ja sama poistuvatko nuokin, käyttäähän niitä voi siltikin. Tuntuu ettei paljon mikään enää voisi järkyttää tässä elämän ajassa.
Ei se nyt ihan sama ole. Esimerkiksi jos huomenna vietetään isänpäivän sijaan siittäjänpäivää, niin sehän sulkee pois adoptio-isät, aisankannattajat ja hedelmöityshoidssa vierailla siittiiöillä alkunsa saaneiden lasten isät. Pitäisikö elatusmaksutkin siis jatkossa periä siittäjältä eikä isähahmolta?
🤣🤣
Ei tuota wokeporukoiden vähämielisyyden määrä voi sanoin kuvailla 🤣🤣